Schuivende regendeken.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vivanes

Schuivende regendeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 14:44

Ik heb een tijdje geleden een waterdichte ongevoerde deken gekocht bij de Hypoweert. Ik heb me daar netjes laten adviseren voor wat het beste is. Ik ging naar huis met een hele mooie deken. Helaas was de deken voor veel te lang en ben ik hem gaan ruilen tegen een andere deken. Deze deken pastte goed, ik heb het nog nagevraagd aan iemand die daar verstand van heeft, en die vond ook dat de deken prima pastte.

Maar nu blijkt dat de deken ontzettend naar achter schuift. Ze heeft de deken in totaal misschien 10 dagen opgehad, en heeft linksvoor een hele kale plek. Ik heb al vanalles geprobeerd, alle riempjes strakker of juist langer, niets helpt.

Ruilen kan helaas niet meer, omdat de deken gebruikt is.
Ik vind het zonde om de deken in een hoekje te gooien, omdat het toch honderd euro was.
Weten jullie misschien een oplossing dat ie niet meer helemaal naar achter schuift?

vivanes

Re: Schuivende regendeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 18:43

Heeft niemand een idee???? Huilen

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:11

Ik denk dat de pasvorm van de deken toch niet zo best voor jouw paardje is.
Als ze bewegen moet zo'n deken ook stabiel blijven liggen.
Niet iedere deken heeft de juiste pasvorm voor alle paarden.
Ik zou hem (eventueel op bokt) te koop aanbieden en een ander merk deken ervoor terug kopen.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:04

Kiara schreef:
Ik denk dat de pasvorm van de deken toch niet zo best voor jouw paardje is.
Als ze bewegen moet zo'n deken ook stabiel blijven liggen.
Niet iedere deken heeft de juiste pasvorm voor alle paarden.
Ik zou hem (eventueel op bokt) te koop aanbieden en een ander merk deken ervoor terug kopen.
Succes!

Ik ga mee met het antwoord van Kiara. Niet ieder deken, hoe goed ook, ligt op ieder paard even goed. Dit is niet de deken geschikt voor jouw paard, maar misschien wel voor een ander. Biedt hem te koop aan. Verstellen zou ook kunnen, dan zou naar mijn idee de hals wat nauwer moeten maken, zodat het schuiven wordt verminderd.