Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Toen het attest er eenmaal was, was de rest binnen 1,5 week geregeld. De merrie is opgehaald en de dag erna stond het geld al op mijn rekening. Overkopen was voor mij bij die merrie geen optie. 

Tessebes schreef:Mag je ook zelf je paard naar de slager brengen bij Interpolis?
. 
Tequiro schreef:Ik heb destijds ook mijn paard over laten nemen door de verzekering was door de EFO. Ik had de mogelijkheid hem terug te kopen, heb daar niet voor gekozen. Ik hoefde ook niet zijn papieren e.d. in te leveren. Ik kon zelf bepalen wanneer ze hem kwamen halen.
Princess schreef:Tequiro schreef:Ik heb destijds ook mijn paard over laten nemen door de verzekering was door de EFO. Ik had de mogelijkheid hem terug te kopen, heb daar niet voor gekozen. Ik hoefde ook niet zijn papieren e.d. in te leveren. Ik kon zelf bepalen wanneer ze hem kwamen halen.
waarvoor is jou paard afgekeurd?

Tessebes schreef:Mag je ook zelf je paard naar de slager brengen bij Interpolis?

Vajramani schreef:Ja, ze hebben 2 slagers. Ze kunnen je paard ophalen, maar je mag hem ook zelf brengen. Het klinkt een beetje hard, maar als het paard gedood is mag je hem ook nog zien. Zodat je zeker weet dat hij niet meer leeft.
Je kan er ook voor kiezen om te euthaniseren, maar dan wordt de slachtprijs er wel van afgetrokken.
Princess schreef:waar zitten deze 2 slagers dan?

Tequiro schreef:dat weet ik niet, zou ik eigenlijk wel willen weten.
hoe weet je zeker dat de verzekering het paard naarv de slacht brengt en niet door verkoopt(ik heb wel es van die verhalen gehoort)
Ik kreeg de garantie dat hij niet doorverkocht zou worden aan derden, staat ook in de voorwaarden.
Maar je hoort indd die verhalen wel eens...