Stalling omg. Hengelo Ov

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ratjetoe

Stalling omg. Hengelo Ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 12:52

omdat de zoekfunctie nog niet werkt, maar even een topic en ik hoop dat iemand wat weet!

Vriendin is op zoek naar stalling voor 2 paarden in de omgeving van hengelo ov op basis van zelfverzorging, dus zelf voer kopen, hooi en zaagsel + zelf uitmesten.

Moet een goede buitenbak aanwezig zijn of binnenbak in de nabijheid van de stal.

Het is de bedoeling dat de stalhouder de paarden voert en eventueel binnen/buiten zet.

Wie weet er iets en tegen welke kosten?

Dimpie

Re: Stalling omg. Hengelo Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:34

Je hebt Slangenbeek, heb ik slechte verhalen over gehoord en geen weidegang geloof ik.
Stal Pegge: http://www.stalpegge.nl Heb even geen verdere inspiratie Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:47

ik weet wel wat wat all in is... bij ponystal hengelo.
zeer ruime en veilige boxen, buitenbak, binnenbak... alles is eigenlijk wel aanwezig.
ik geloof voor 150 euro per maand inclusief.
corina van bokt staat hier gestald met haar paard, stuur haar anders even een PB

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 12:59

Ze wil niet op een manege staan! Slangenbeek valt iid al af want daar heb ik zelf ook al verhalen over gehoort!

Ze wil dus echt puur een lege stal huren met gebruik van faciliteiten en zelf voer/zaagsel/hooi ed kopen.

Nog een vraagje aan jullie, wat is een redelijke prijs voor een lege stal met buitenbak en weidegang 80/100 euro per maand?