Thorowgood Dressuurzadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AniqueN

Thorowgood Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 10:56

Graag wil ik jullie ervaringen horen over dit zadel, laatst reed ik namelijk op het paard van iemand anders en die had dit zadel en ik vond het fijn zitten, normaal vind ik het moeilijk om goed recht te zitten want dan krijg ik snel last van mijn rug, maar daar had ik op dat zadel helemaal geen last van. Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen, goede en slechte dingen Haha!

marijkedam

Re: Thorowgood Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:08

ik heb een thorrowgood Griffin. Ik vind het een heerlijk zadel. Zit erg comfortabel. Ook als je langer rijd voor buitenritten en zo.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:40

Ik heb een Thorowgood Griffin op proef gehad, ik vond het een heerlijk zadel, hij zat heerlijk.. maar helaas moest ik hem weg doen omdat hij toch niet helemaal lekker lag op mijn haflinger.
Ik heb nu een hulsebosch zadel aan laten meten, 3 x zo duur, dat vind ik echt jammer, want ik mis dat Thorowgood zadel echt!
Ik heb er een week plezier van gehad!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:47

ik vind het opzich wel aardige zadels, maar let goed op wie hem komt passen. Sjaak had er 1 aangemeten gekregen die absoluut niet pastte