Equitana, wie kan mij meer vertellen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

José1960

Equitana, wie kan mij meer vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 10:39

Hallo

Aangezien ik zeer slecht in Duits ben Haha! , dacht ik ik vraag bokkers maar of ze mij meer kunnen vertellen. Wij willen met een aantal meiden daar naar toe.

Maar de enige datum dat wij allemaal kunnen is 6 maart, en dat is de laatste dag. Is dat nog wel de moeite waard, zijn dan de leukste dingen al geweest en verkocht? Of is het tot de laatste dag echt de moeite waard? Daar twijfel ik namelijk aan!

Verder nog wat vragen:

Hoe lang is het rijden vanuit Arnhem daarheen?
Moet er entree betaald worden, zo ja, hoeveel?
Wat moet ik me er precies bij voorstellen? Heb gehoord dat er echt aanbiedingen zijn, maar scheelt het echt heel met als je het in de winkel zou kopen? Ook hoorde ik dat je daar nog wel wat kunt handelen, dat je zeg maar biedt, i.p.v dat ze een vaste prijs hebben.

Kortom, wie kan mij wat meer informatie geven?
Sinds bokt veranderd is, kan ik geen topics meer zoeken die met Equitana te maken hebben. Snap niets van dit nieuwe systeem! Geef mij maar het oude! Knipoog

Groeten José

José1960

Re: Equitana, wie kan mij meer vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 11:15

Ohja en vanaf hoe laat begint het, en eindigt het?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 11:22

hai, het is van 10:00 tot 19:00 en kost voor een hele dag 16 euro.

als het goed is is het ongeveer 100 km rijden dus zeg een uurtje met de auto.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:19

De laatste dag is wel de dag met de meeste aanbiedingen want de standhouders willen niets meer mee terug nemen.

Tja en verder kun je er alles vinden op het gebied van paardensport.

Het is een beursgebouw waar de RAI diverse malen in past.

op http://www.equitana.de kun je meer info vinden.

Wel belangrijk om je vooraf te orienteren op hetgeen je wilt kopen. Je ziet anders door de bomen het bos niet meer.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:21

De site kun je ook in het engels zetten! Ik ben er geweest en ga dit jaar weer. Ik vind het erg leuk, veeeeeeel spullen en de meeste ook nog echt veel goedkoper. Wij gaan met een groep van zes op woensdag.

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:00

hoi,
ik ga ook de laatste dag , mijn duits is ook zeer miniem, maar de meeste hebben ginder een nederlandstalige vertegenwoordiger bij heel handig . ik ben in augustus naar spoga geweest en t was daar ook duits, maar een mengeling van engels en nederlands verstaan ze ook wel Haha!