Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb ook een dikkere versie van harry's horse en die is nu, na 5 jaar gebruik niet helemaal waterdicht meer en de voorsluiting is versleten. Ik koop zeker weer een nieuwe.
linda_lekuri schreef:Ik heb voor mijn paardje de HH 0 grams regendeken, de 150 grams en de 300 grams deken!!!! IDEAAL!!!
de 0 grams gebruik ik in het voor- en najaar, waterdicht maar niet te dik.
de 150 grams deken gebruik ik als overgangsdeken.
en de 300 grams natuurlijk in de wintermaanden!
Alleen van de 300 grams kreeg mijn paard schuurplekken op de borst en daarom heb ik nu een WeatherBeeta winterdeken voor haar gekocht en deze zit beter qua pasvorm!
DE 300 GRAMS. HH OUTDOOR UPPERCLASS DEKEN mt. 185 HEB IK DAAROM NU TE KOOP! (is 3 maand gebruikt, dus zo goed als nieuw!) Echt gegarandeerd waterdicht en super sterk! zie:
viewtopic.php?
marianna schreef:Heeft er dan ook iemand ervaring met een haflinger en de pasvorm van de 0-grams deken? ik wil hem namelijk ook wel hebben, maar door de brede en lage hals van een haflinger passen deze vaak niet, hoe zit het met deze deken?

wij vonden dit heel vaag en hebben de deken teruggebracht naar de winkel, verder zijn ze ook niet erg lang (wat ik zelf onhandig vind) ik heb zelf een regendeken van global (horselover)
)
).Ik hoop dat ie toch past, en anders kan ik er vast wel weer een andere bokker gelukkig mee maken