HELP scheermachine stopt ermee; half geschoren paard!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

HELP scheermachine stopt ermee; half geschoren paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 21:10

Ik was net aan het scheren en denk hmm...het word toch een beetje laat, eerst even de andere paarden voeren en mesten. Dus ik ga mesten en voeren, pak het scheerapparaat weer en olie het in, zet hem op Samba's vacht en hij scheert gewoon niet meer Rolleyes Hij maakt geluid, de messen bewegen, maar hij scheert niets weg als ik hem op een pluk vacht zet. Ik snap er helemaal nikets van!!!!! Kan iemand me helpen? Want nu zit ik met een half geschoren paard!

Let_be

Re: HELP scheermachine stopt ermee; half geschoren paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:11

Heb je hem al schoongemaakt? Heeft ie een klap gehad?

Even van iemand anders scheerapparaat lenen?

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 21:13

Nou het scheren ging zeg maar niet zo soepel, dus die kan er tussendoor zomaar opgestaan hebben, maar dat weet ik verder niet....ik ken verder niemand met een scheerapparaat Nagelbijten / Gniffelen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:15

Misschien wel iets verbogen waardoor tandjes niet goed meer heen en weer gaan (naja sluiten op elkaar).

Misschien kan je eeeeehhhh laten reperareren? Maarja dan zit je met half geschoren paard.... Euhmz tondeuse in huis? Beetje langzaam, maar het is iets.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:24

haal de messen er eens af, goed schoon maken en er weer op doen. En een beetje draaien met het wieltje boven op de messen.
Kan zijn dat er een haartje tussen de messen zit, of dat de messen net niet goed strak zitten...

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 09:34

schoentje schreef:
haal de messen er eens af, goed schoon maken en er weer op doen. En een beetje draaien met het wieltje boven op de messen.
Kan zijn dat er een haartje tussen de messen zit, of dat de messen net niet goed strak zitten...

Dat was het! Ik ben nog niet zo handig met het scheerapparaat Bloos Heb hem nog niet zo lang en durfde hem niet uit elkaar te halen omdat ik niet meer wist hoe ie weer in elkaar moest, maar nu weet ik het én heb ik een heel geschoren paard Haha!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:36

Die Schoentje toch, zonder haar kunnen we niet he! Haha!

Bokt is onmisbaar blijkbaar weer Sigaar

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:04

Hahaha, is dat even schrikken he....zou er wel mooi uitgezien hebben! Gelukkig heb je weer de tip van de dag gehad en is je paard weer helemaal geschoren!