Leuke dingen te doen op stal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

monsera

Leuke dingen te doen op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 20:52

Ik heb een vraagje bij ons op stal hebben we net een feestcomissie en die organiseren leuke dingen.We hebben vrijdag onze eerste onderlinge dressuur wedstrijd en er staat een buitenrit op het programma,een springwedstrijd, paardenvoetbal en een bbq.Maar nu mijn vraag wat is er nog meer leuk om te doen.Ik heb wel eens gehoord van een clicker training met paarden heeft iemand hier ervaring mee?

En zijn er meer mensen die op hun pension stal een feestcomissie hebben hier ben ik erg benieuwd naar.Wij staan met 40 mensen op onze stal en er zitten 3 mensen in de feest comissie.We zijn zeer verschillende ruiters veel recreatie ruiters een paar wedstrijd ruiters en een paar westernruiters en we proberen voor iedereen wat leuks te organiseren.

Let_be

Re: Leuke dingen te doen op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:14

Puzzelrit in het bos, crossritje (verschillende niveau's) en je kunt ook nog cursusje scheren ect doen. Je kunt vanalles verzinnen!

roxanna_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 00:29

een pas de deux wedstrijd.... een dressuurderby, een springderby, een schoonheidswedstrijd(voor de paarden uiteraard), een strandrit organiseren, een karaoke avond, dauwtraprit, behendigheidswedstrijd... en ga zo maar door Haha!

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:38

Verder niemand Verdrietig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:46

* spelletjesdag
* gekostumeerde kur op muziek/pas de deux
* buitenrit met picknickstops onderweg (ruiters & menners)
* Langste-Dag-Rit (juni)
* Kortste-Dag-Rit (december)
* Vroege Vogels-rit (7 uur vertrek)
* Survivaltocht (40 km met heuvels)
* samen meedoen aan de hippische avondvierdaagse
* longeerclinic
* Centered Riding
* ...
* ...

Zomaar een greep uit de activiteiten die bij ons op stal georganiseerd worden. En niet alleen door de stalhouders, maar ook door pensionklanten.

Verder hebben we een kalender op stal hangen waarop iedereen zijn of haar wedstrijden kan noteren. Zo kan er bij een activiteit rekening worden gehouden met mensen die op die dag niet kunnen. En ook weet je dan waar en wanneer je stalgenoten hun wedstrijden hebben, dus kun je eens meegaan om te helpen of aan te moedigen. Bij ons op stal wordt in verschillende takken van sport gereden: dressuur, springen, SGW, endurance, aangespannen - dus heel gevarieerd. Ook leuk om met zijn allen of met een groepje naar zo'n wedstrijd te gaan. Lachen

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 20:46

Karin schreef:
* spelletjesdag
* gekostumeerde kur op muziek/pas de deux
* buitenrit met picknickstops onderweg (ruiters & menners)
* Langste-Dag-Rit (juni)
* Kortste-Dag-Rit (december)
* Vroege Vogels-rit (7 uur vertrek)
* Survivaltocht (40 km met heuvels)
* samen meedoen aan de hippische avondvierdaagse
* longeerclinic
* Centered Riding
* ...
* ...

Zomaar een greep uit de activiteiten die bij ons op stal georganiseerd worden. En niet alleen door de stalhouders, maar ook door pensionklanten.

Verder hebben we een kalender op stal hangen waarop iedereen zijn of haar wedstrijden kan noteren. Zo kan er bij een activiteit rekening worden gehouden met mensen die op die dag niet kunnen. En ook weet je dan waar en wanneer je stalgenoten hun wedstrijden hebben, dus kun je eens meegaan om te helpen of aan te moedigen. Bij ons op stal wordt in verschillende takken van sport gereden: dressuur, springen, SGW, endurance, aangespannen - dus heel gevarieerd. Ook leuk om met zijn allen of met een groepje naar zo'n wedstrijd te gaan. Lachen

Bedankt voor je antwoord wat doen jullie veel zeg wat leuk.Weet jij ook waar ik informatie kan krijgen over die avondvierdaagse?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:58

http://www.oosterhoffruiters.nl/hippische.html

Staat nog niets op over de vierdaagse van 2005. Hij is iig altijd in de eerste week van juli, als ik het me goed herinner. En met Hemelvaart is er een andere vierdaagse hier in de buurt, bij Markelo. Maar daar is geen website van.