Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb er gewoon heel nieuw klitteband op gezet, dan krijg je geen randje van waar je het aan elkaar stikt en dat vind ik netter. Margreet schreef:Ik had hetzelfde probleem, zelfs die van BR waren veel te kort (zo lang vind ik die ook niet eigenlijk...).
Bij mij hebben ze bij het eerste paar gewoon bij de ruitersportzaak er ander (langer) klitteband op gezet, was niet duur.
Het tweede paar heb ik toevallig net vorige week zelf gedaan, het is niet moeilijk en is erg netjes geworden, je ziet het verschil met het origineel helemaal niet. Klitteband halen bij een fourniturenzaak, kijken hoe het zit en dat namaken, maar dan langer, heel simpel.
Klitteband verlengen is makkelijker dan het elastiek verlengen, waarom dat is kom je wel achter als je de boel uit elkaar haaltIk heb er gewoon heel nieuw klitteband op gezet, dan krijg je geen randje van waar je het aan elkaar stikt en dat vind ik netter.
Als jij regelt dat die peesbeschermers bij mij komen, dan kan ik het (tegen een kleine vergoeding) ook wel voor je doen, maar ik zou het gewoon even bij een goede ruitersportzaak vragen.
. Anders ga ik wel even bij een ruitersportzaak langs. Denk dat ik bij een wat kleinere zaak meer succes heb dan bij een Divoza bijvoorbeeld?
sammetje schreef:Hardstikke bedankt voor je antwoord! Ik denk dat ik me er maar niet aan moet gaan wagen. Heb ook geen naaimachine en kan nog geen knoop aannaaien. Misschien dat mijn moeder het wel lukt. Anders ga ik wel even bij een ruitersportzaak langs. Denk dat ik bij een wat kleinere zaak meer succes heb dan bij een Divoza bijvoorbeeld?
Margreet schreef:sammetje schreef:Hardstikke bedankt voor je antwoord! Ik denk dat ik me er maar niet aan moet gaan wagen. Heb ook geen naaimachine en kan nog geen knoop aannaaien. Misschien dat mijn moeder het wel lukt. Anders ga ik wel even bij een ruitersportzaak langs. Denk dat ik bij een wat kleinere zaak meer succes heb dan bij een Divoza bijvoorbeeld?
Een naaimachine en een beetje handigheid daarmee is inderdaad toch wel een voorwaarde om het te laten slagen![]()
Ik heb het toen gewoon bij de plaatselijke ruitersportzaak hier laten doen (Fugers), ik zou het gewoon vragen bij de zaak die voor jou het makkelijkste te bereiken is, kan het daar niet, dan kun je altijd nog verder kijken. Het moet wel een zaak zijn die ook zadels e.d. repareert, want er is wel een stevige naaimachine voor nodig. Ik heb er toen geloof ik 5 euro voor betaald, dus daar hoef je het niet voor te laten.