Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dikkie81 schreef:Ik ben nu 2 keer met Time Out weggeweest, en dat beviel heel goed! We kregen wat er in de reisgids stond aangegeven.
Het ligt er denk ik ook aan bij wat voor soort mensen je beland. We troffen zeer flexibele mensen, waar een hoop kon en mocht.
Wel beide keren binnen Nederland, dus qua buitenlandse reizen heb ik dus geen oordeel.

) Citaat:Ik heb bij trailfinders een paar keer een reis geboekt. Eerst terschelling
, in de brocheure stond Ned talige begeleiding, dat klopte niet helemaal, de eig van de hele Toko ging mee en die sprak alleen Frans en een heel klein beetje Engels.
, gelukkig konden 2 reisgenoten wel goed Frans en zo is het taal probleem helemaal goed gekomen, het heeft nogal wat lachwekkende momenten veroorzaakt.
......sorry..... ja het al 2 jr geleden
cissie schreef:Ik ben 2 jr terug met Trailfinders naar Belgie geweest de Ardennen op Paint's /Appaloosa's/Spaanse paarden.
Het was gewoon super, alles klopte wat in de brocheure stond vermeldm, het eten, onderdak, bedden (die waren super de suup), paarden, omgeving enz enz echt toppie.
Ik had een Last minute geboekt met 25% korting, de reisgenoten hadden via Time out geboekt en moesten de volle mep betalen , die hadden geen last minute.
(ik geloof dat ze dat nu op elkaar hebben afgestemt).
Als ik dan toch een nadeeltje moet noemen, was de TAAL, in de brocheure stond Ned talige begeleiding, dat klopte niet helemaal, de eig van de hele Toko ging mee en die sprak alleen Frans en een heel klein beetje Engels.
Daar hadden de overige reisgenoten oa: ik geen boodschap aan, ik kan echt geen Frans, gelukkig konden 2 reisgenoten wel goed Frans en zo is het taal probleem helemaal goed gekomen, het heeft nogal wat lachwekkende momenten veroorzaakt.
Ik zou graag weer zo'n trektocht maken, maar ben best bang omdat dit adres zo ontzettend goed bevallen is, dat het waar ik ook heen altijd tegen gaat vallen!......... (kwam ook door het groepje waar ik mee was, hoewel ik alleen ben gegaan bleek ik niet de enige alleen-reisende te zijn. Alles bij elkaar waren we met zn 6-en echt zo ontzettend leuke mensen, dat we daarna met zn allen een paar weken daarna pannekoeken zijn wezen eten en later nog een fijne buitenrit hebben gemaakt, het leuke was dat ook de Belgische mensen toen naar Ned zijn gekomen.)
Waarschijnlijk gaan we met zn allen (het clubje van 6) weer terug om de vakantie nog eens over te doen, een datum staat nog niet, maar we zijn allemaal wel super enthousiast.
Misschien is het niet Trailfinders geweest die mij een onvergetelijke vakantie heeft bezorgd, maar dan waren het zeker wel de reisgenoten/gids en de luchverzorger met zn hond en haan Lucien, de paarden waren goed, niet super maar wel enthousiast en een uitdaging om te rijden met goed passend tuig, Je kon aan alle kanten merken dat alles met liefde gedaan werd, vooral de paarden en het eten werden door enthousiaste mensen verzorgd.
Hahaha al met al is dit meer promotie voor het adres dan voor trailfinders, maar ik ben ook zo enthousiast erover......sorry..... ja het al 2 jr geleden
hilde66 schreef:Ik ben van de zomer naar de Ardennen gegaan via Time-Out reizen.
Super, er niets wat is fout gegaan.
Oja ik had niet de gids waarvan ze zeiden dat ik die zou krijgen, maar daar kon Time-Out ook niets aan doen en zij zelf overigens ook niet. En de vakantie werd er zeker niet minder leuk door.
Ik heb alle forumulieren op tijd ontvangen en dat is allemaal prima gegaan.
Je moet invullen hoe veel je weegt, (logisch toch? daar wordt dan rekening mee gehouden als de paarden verdeeld worden), hoe vaak je in de maand rijd (vind ik ook hardstikke logisch, je kan zelf wel bedenken waarom) en volgens mij voor de rest niets bijzonders.
En ik heb op de website van La Lambree gekeken en kwa prijs scheelde het niets.
hilde66 schreef:Mag ik vragen waar je heen bent geweest?
2x hetzelfde adres?
Patsy schreef:Ik denk aan Roemenie.
Iemand daar ervaring mee?
.
) en ik waren het allemaal duitsers en ook de gids was duits. Op zich geen probleem, ware het niet dat ze uit alle hoeken van Duitsland kwamen en sommigen dus een behoorlijk dialect hadden. Als ze onder elkaar gingen praten dan kon ik het niet meer bijhouden.cissie schreef:Ik ben 2 jr terug met Trailfinders naar Belgie geweest de Ardennen op Paint's /Appaloosa's/Spaanse paarden.
Het was gewoon super, alles klopte wat in de brocheure stond vermeldm, het eten, onderdak, bedden (die waren super de suup), paarden, omgeving enz enz echt toppie.
Ik had een Last minute geboekt met 25% korting, de reisgenoten hadden via Time out geboekt en moesten de volle mep betalen , die hadden geen last minute.
(ik geloof dat ze dat nu op elkaar hebben afgestemt).
Als ik dan toch een nadeeltje moet noemen, was de TAAL , in de brocheure stond Ned talige begeleiding, dat klopte niet helemaal, de eig van de hele Toko ging mee en die sprak alleen Frans en een heel klein beetje Engels.
Daar hadden de overige reisgenoten oa: ik geen boodschap aan, ik kan echt geen Frans , gelukkig konden 2 reisgenoten wel goed Frans en zo is het taal probleem helemaal goed gekomen, het heeft nogal wat lachwekkende momenten veroorzaakt.
Ik zou graag weer zo'n trektocht maken, maar ben best bang omdat dit adres zo ontzettend goed bevallen is, dat het waar ik ook heen altijd tegen gaat vallen!......... (kwam ook door het groepje waar ik mee was, hoewel ik alleen ben gegaan bleek ik niet de enige alleen-reisende te zijn. Alles bij elkaar waren we met zn 6-en echt zo ontzettend leuke mensen, dat we daarna met zn allen een paar weken daarna pannekoeken zijn wezen eten en later nog een fijne buitenrit hebben gemaakt, het leuke was dat ook de Belgische mensen toen naar Ned zijn gekomen.)
Waarschijnlijk gaan we met zn allen (het clubje van 6) weer terug om de vakantie nog eens over te doen, een datum staat nog niet, maar we zijn allemaal wel super enthousiast.
Misschien is het niet Trailfinders geweest die mij een onvergetelijke vakantie heeft bezorgd, maar dan waren het zeker wel de reisgenoten/gids en de luchverzorger met zn hond en haan Lucien, de paarden waren goed, niet super maar wel enthousiast en een uitdaging om te rijden met goed passend tuig, Je kon aan alle kanten merken dat alles met liefde gedaan werd, vooral de paarden en het eten werden door enthousiaste mensen verzorgd.
Hahaha al met al is dit meer promotie voor het adres dan voor trailfinders, maar ik ben ook zo enthousiast erover ......sorry..... ja het al 2 jr geleden
die was echt toppie