rijkleding sexy?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gussnl

rijkleding sexy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 22:52

De meningen verschillen:

- Ik voel me af en toe verschrikkelijk bekeken en ik vind dat mijn ... te dik is.
- Ik vind het het wel leuk als ik bekeken word. Vind dat rijkleding me wel goed staat.

Wat is jouw mening?

jimny

Re: rijkleding sexy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:57

das niet veel keus, een dikke .. heb ik toch niet echt maar om nou te zeggen dat ik me prettig voel in m'n PINQUINpakje Verward Knipoog

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:58

Je hebt tegenwoordig zulke leuke rijkleding, ik vind het dan ook echt niet voorschut of raar staan.

Als je vind dat je een dikke kont hebt in een rijbroek dan vind je dat ook wel in een andere strakke spijkerbroek e.d. Maar dan kan je er toch nog wel leuk uitzien in je rijkleding met al die modieuze dingen op het moment Lachen

Overigens is sexy iets anders, dat voel ik me niet in rijkleding Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:58

Nou het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen wat mensen ervan vinden. Sexy vindt ik t niet. Maar trainigspakken kunnen net zo erg zijn. Elke sport zn kleding. Ik ga gerust boodschappen doen in mn rijbroek, maar op school zal je me er niet mee zien.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:02

hm, rijkleding is niet sexy, maar wel mooi Ja ! zeker de laatste tijd is het serieus verbeterd. en idd, naar de winkel gaan doe ik ook nog wel eens (vooral dan met prachtig gestreepte sokken over mijn rijbroek Haha! )

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:09

Ik vind het niet sexy maar ik voel me wel prettig in mijn rijkleding. Er is tegenwoordig ook zoooveel keuze als het om rijkleding gaat. Volgens mij went het ook wel als je dagelijks rijkleding aan hebt. Ik ga ook gerust naar de winkel in een paardrijbroek, maar naar school, Nee

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:16

Ik vind mijn rijkleding VET SEXY Vork

Jongens wat is dit voor vraag Clown

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:26

ik vind het totaal niet sexy Bloos
geef mij maar een mooi truitje op een hippe spijkerbroek Haha!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:00

Mijn rijkleding is niet bepaald sexy te noemen. Zeker niet in de winter Haha! Of je moet een waxjassen en modderlaarzen fettish hebben Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:05

interesseert me echt helemaal geen biet of het sexy is of niet het is functioneel, meer niet Haha!

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:16

haha, wat een vraag zeg... Als ik ga paardrijden denk ik er eerlijk gezegd nou niet over na of ik er sexy uit zie Clown Mijn paard zal het ook weinig interesseren denk ik zo...

Ik moet wel zeggen dat rijbroeken wel wat vertekenen, mijn kont lijkt altijd een stuk dikker in mijn rijbroeken... (of ik zit in de ontkenningsfase dat kan ook natuurlijk Clown ) Mijn vriend vind mijn rijkleding iig absoluut niet charmant, dat heeft hij al vaker als eens gezegd.

Niety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:35

nou sexy is mischien een beetje een groot woord maar vooral wedstrijd kleding vind ik heel erg mooi hoor!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:40

Natascha schreef:
Mijn rijkleding is niet bepaald sexy te noemen. Zeker niet in de winter Haha! Of je moet een waxjassen en modderlaarzen fettish hebben Haha!

Zeg dat maar niet te hard. Die ken ik nog wel die dat ECHT heeft,...

Haha!

Misschien gaat het wel om dezelfde persoon hier Nagelbijten / Gniffelen. Ik bedoel, net 3 posts geplaatst en dan met zo'n binnenkomer...

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:46

Ik vind rijkleding niet sexy, maar ook niet lelijk..

Ik vind die volleybalbroekjes pas lelijk...haha... En al helemaal niet sexy..

WormBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 11:46

Mag ik als man ook reageren op dit topic Haha! ? Toen ik nog "engels" reed voelde ik me nooit helemaal op mijn gemak met zo'n strakke rijbroek ... Sinds ik western rijd is dat een stuk beter; met spijkerbroek, cowboylaarzen en jack ben ik een stuk stoerder. Ik weet niet of het sexy is, maar als je opgewonden raakt van paardenlucht ... Cool .

Al met al kan het me niet zoveel schelen hoor, ik wil gewoon lekker paardrijden en hoef geen "fashion statement" te maken!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 11:53

ik vind rijkleding niet echt sexy. Het kan je goed staan, dat wel. Ik heb niet echt klachten over mezelf. Ik draag alleen vaak een nierband onder mijn shirt om pijn in mijn rug tegen te gaan. Als je zomershirtje er dan overheen hangt lijkt het net of ik een hele dikke buik heb (vind ik zelf) daar baal ik dan een beetje van, maar ik trek me er verder niets van aan. Kan me wel voorstellen dat als je echt stevig bent, je niet blij bent met zo'n super strakke broek.

Verder geloof ik zeker dat er mannen zijn die rijlaarzen erg sexy vinden. Een jongen die ik ken (vage kennis) die gaat altijd kijken als er bij hun in de buurt wedstrijden zijn, want dan ziet hij al die billen in strakke witte broeken. Dat vindt hij extreem sexy...

Mannen in rijkleding vind ik ook niet sexy...

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:00

Hay

ik vind het wel mooi, als je het een beetje combineert, maar ik voel me niet echt sexy met een zweep en sporen, oooh ja SM }> hahah Clown nee voel me er wel goed in maar niet sexy, wedstrijdkleding vind ik wel echt te gek... altijd heel chique met rijrok en hoedje Cool maar ja... da komt ook ni elke dag voor Haha! mijn vriend vind rijbroeken in een woord VERSCHRIKKELIJK, ik denk dat hij er een trauma aan heeft overgehouden Tong uitsteken hij kent veel hele dikke mensen die paardrijden... no offence op iemand... maar voor een jongen die paarden veel mooier vindt lopen NIET aan de teugel en met de achterhand eronder.. begrijp ik hem wel Clown haha

GO SM }> ! SPOREN EN EEN ZWEEPJE Haha! !

xxx

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:02

Ik vind mezelf zeker niet sexy in rijkleding, maar ik voel me er wel erg prettig in! Zou er wel hele dagen in kunnen lopen. Ik heb juist het gevoel dat als ik in mijn rijkleding loop, ik juist minder op mijn uiterlijk beoordeeld word, omdat die kleding niet sexy bedoeld is.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:05

PriscaZ schreef:
Mannen in rijkleding vind ik ook niet sexy...

Ik vind mooie jongens in een rijbroek wel tof Vork (moet het niet zo'n lelijke superstrakke rijbroek zijn, maar een beetje los zitten)

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:11

Ach ja het is maar wat je sexy vind Tong uitsteken
Ik voel me iig niet belachelijk in mijn rijkleding. Ik heb er dan ook geen problemen mee om in mijn rijkleding even boodschappen te moeten doen.

Een ex vriend van me vond rijkleding wel sexy staan Haha! Is hij dan de enige?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:12

iwayalover schreef:

Blijkbaar Haha! haha..

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:13

iwayalover schreef:
Ach ja het is maar wat je sexy vind Tong uitsteken
Ik voel me iig niet belachelijk in mijn rijkleding. Ik heb er dan ook geen problemen mee om in mijn rijkleding even boodschappen te moeten doen.

Haha nee ik ken ook wel jongens die dat sexy vinden Haha!

Hier in het dorp kijken ze overigens onderhand raar op als ik in normale kleren in de winkel kom Knipoog

WormBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:44

iwayalover schreef:

Wat mij als man betreft, met strakke rijbroeken is het net als met leggings: het is alleen sexy bij een vrouw als ze een verdomd mooi figuur heeft Knipoog . Maar voor mannen met een laarzenfetish valt er heel wat meer te beleven, denk ik zo Haha! .

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:53

iwayalover een ex van mij vond rijkleding ook sexy. Ook al veel jongens die aan mij gevraagd hebben of ik SM leuk vind (sporen en zweep) Rolleyes
Zelf vind ik rijkleding niet erg sexy, als ik ga rijden (winter dan) heb ik meestal toch een grote slobbertrui aan.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:01

WormBoy schreef:
Wat mij als man betreft, met strakke rijbroeken is het net als met leggings: het is alleen sexy bij een vrouw als ze een verdomd mooi figuur heeft Knipoog

Haha dan zal ik wel een verdomd mooi figuur hebben Tong uitsteken
(ach ja ik heb ook niks te klagen qua figuurtje Haha! )