Ik vind iets niet leuk wat kan ik er aan doen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Ik vind iets niet leuk wat kan ik er aan doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 20:54

Nou ik ben eigenlijk boos.
Omdat:
Ik had een topic geopend bij ITP met foto's van mijn vorige verzorgpaarden waar ik ook in vroeg wie deze paarden kon maar het kreeg een slotje (dit vond ik al niet leuk omdat ik dagelijks lees van andere bokkers waarin ze zoiets vragen en ze kregen geen slotje erop)

Toen zetten ik het op vraag maar raak maar dat kreeg weer een slotje omdat het weer op de verkeerde plaats stond met eronder aan dat ik het weer verkeerd geplaats had. waar moet het nu uiteindelijk komen te staan. Bij een gezamenlijk topic van 15 blz. of meer net dat ik dat allemaal ga doorspitten om een paardje te zoeken. Net dat iemand zou kijken als een van hun erbij zou staan. Ik vind dit niet leuk. Als ik een paard zoek dan meen ik dat ook en ga ik het ook echt niet zonder reden er opzetten. Kan hier wat aangedaan worden ik ben al blij als ik er al zonder problemen foto's erop gezet heb en dan krijg je zoiets.

Ik wil niet onaardig overkomen helemaal niet maar ik vind het verveelend en dan al helemaal als je eigenlijk zo'n "domme" opmerking erbij krijgt.

Puera

Re: Ik vind iets niet leuk wat kan ik er aan doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:02

Het is absoluut niet persoonlijk bedoelt hoor. Het is alleen logisch dat je topics telkens op slot worden gezet als je het op de verkeerde plaats zet.
Als je het op de juiste plaats zet is het geen probleem. Stel dat iedereen overal topics gingen plaatsen op forums waar ze niet thuishoren, wordt het niet bepaald overzichtelijk van.

Je kunt of de moeite nemen om die 15 pagina's door te spitten, een topic plaatsen op het Gezochte paarden forum, hardnekkig forums op de verkeerde plaats blijven plaatsen (met alle gevolgen van dien) of naar een ander forum verkassen waar waarschijnlijk hetzelfde gebeurd.

Moraal van het verhaal: it's up to you....

StalDoorstap

Re: Ik vind iets niet leuk wat kan ik er aan doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 01:21

Noem in je onderschrift de link, dat trekt meer mensen.