Nou ik ben eigenlijk boos.
Omdat:
Ik had een topic geopend bij ITP met foto's van mijn vorige verzorgpaarden waar ik ook in vroeg wie deze paarden kon maar het kreeg een slotje (dit vond ik al niet leuk omdat ik dagelijks lees van andere bokkers waarin ze zoiets vragen en ze kregen geen slotje erop)
Toen zetten ik het op vraag maar raak maar dat kreeg weer een slotje omdat het weer op de verkeerde plaats stond met eronder aan dat ik het weer verkeerd geplaats had. waar moet het nu uiteindelijk komen te staan. Bij een gezamenlijk topic van 15 blz. of meer net dat ik dat allemaal ga doorspitten om een paardje te zoeken. Net dat iemand zou kijken als een van hun erbij zou staan. Ik vind dit niet leuk. Als ik een paard zoek dan meen ik dat ook en ga ik het ook echt niet zonder reden er opzetten. Kan hier wat aangedaan worden ik ben al blij als ik er al zonder problemen foto's erop gezet heb en dan krijg je zoiets.
Ik wil niet onaardig overkomen helemaal niet maar ik vind het verveelend en dan al helemaal als je eigenlijk zo'n "domme" opmerking erbij krijgt.