Wat voor kleur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Wat voor kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 17:09

Me zusje en ik willen op concour hetzelde kleur dekje en dekens gaan gebruiken maar.... We hebben een probleem ik heb een groen jasje en zij heeft een bordaux jasje Dus wat voor kleur dekje vinden jullie mooi? liefst geen wit aangezien ik een schimmel heb ... Ik wil egt een kleur hebben dat mooi bij me jasje past..

Puera

Re: Wat voor kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:11

Hoe kunnen jij en je zusje in hemelsnaam met verschillende kleuren jasjes rijden? Zitten jullie bij verschillende ponyclubs/rijverenigingen?

Ik zou gaan voor een donkerblauw of zwart dekje. Een zwartfluwelen dekje staat heel hip denk ik.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:15

Ik zou ook voor het fluwelen zwarte gaan verkleurd niet snel!!!
enne ik weet niet wat je zusje voor kleur pony heeft maar bij een zwarte zou zo'n kleur ook nog mooi staan omdat het niet verkleurd of niet snel!!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 17:18

Nou omdat je bij officeele wedstrijden het niet uit maakt wellk kleur jasje je draagt je hoeft niet in de kleur van de vereniging perse te springen

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:31

Oh ja, bij springen hoef je niet perse in verenigingstenue, hè. Ik vond het al zo vreemd. Bloos!
Ik heb 't reglement van 't springen er even bij gepakt maar ik zie niet staan dat je met een bordeauxkleurig jasje mag rijden?

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 17:33

Ja hoor dat mag wel alle kleuren zijn toegestaan vanaf april 2005 dus dan mag je ook in een paars jasje met rose stippen bewijze van . Voor april 2005 mag je in alleen de kleuren zwart,blauw,grijs,bordouxrood,groen dat was het geloof ik als ik nix ben vergeten Knipoog

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 09:47

Dagie schreef:
Ja hoor dat mag wel alle kleuren zijn toegestaan vanaf april 2005 dus dan mag je ook in een paars jasje met rose stippen bewijze van . Voor april 2005 mag je in alleen de kleuren zwart,blauw,grijs,bordouxrood,groen dat was het geloof ik als ik nix ben vergeten Knipoog

Je hebt gelijk! Alle kleuren zijn toegestaan want er staat alleen 'rij-jas'.
Ik heb er meteen het reglement er op na gekeken. Dat wist ik dus niet. Ik wist (o.a.) alleen dat die jodhpurs met gladlederen chaps nu zijn toegestaan. Mijn excuses, ik probeer altijd zoveel mogelijk op de hooge te komen/blijven van de reglementen maar nu blijkt wel weer dat ik er een klein eindje achteraan hol. Bloos!

Heb je al een keuze kunnen maken voor het dekje qua kleur?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 10:36

Misschien kunnen jullie een bordeaux-groen geruit dekje vinden Clown
Een tijd geleden (toen de ruitjes in waren) zag je die overal in de winkels liggen; volgens mij heb ik er zelfs nog één liggen... was toen nog hardstikke hip Lachen

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 17:07

Heb je al een keuze kunnen maken voor het dekje qua kleur?

Nee k heb nog geen keuze kunnen maken maar ik denk toch zwart fluweel en anders grijs want dan kopen we 2 nieuwe grijzen jasjes