En het thema is geworden... nog ideeën voor spelletjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramira

En het thema is geworden... nog ideeën voor spelletjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 22:19

En het thema is geworden......

Glitter & Glamour

We hebben besloten om voor ons ponykamp het thema glitter & glamour te gaan gebruiken, nu zoek ik nog spelletjes en knutsels die met dit thema te maken hebben maar natuurlijk ook met de paarden.

Voor de bonte avond hebben we in ieder geval al een modeshow te paard.

wie o wie heeft er nog iedeeën???

Bella_Donna

Re: En het thema is geworden... nog ideeën voor spelletjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:04

Doe een wedstijd wie de mooiste gala jurk of pak kan ontwerpen! Of wie zich het beste kan opmaken (voor de jongens niet echt gaaf! Clown ) Voor een spel je kan natuurlijk een heel parcours uitstippelen bijv. Je gaat naar een feestje en daarvoor moet je eerst een jurk kopen. Dan doe je een aantal onderdelen van een jurk die de kinderen moeten overbrengen en netjes op volgorde aan een kleerhanger of nog mooier paspop moeten hangen. Eigelijk een soort eieren overbrengen dus. Dan moet je je vriendin op halen maar het is al laat dus moet je snel zijn. Dan kun je bijvoorbeeld een tonnenrace houden en degene met de snelste tijd wint. Dan ben je op het feest maar je bent jullie kaartje/uitnodiging vergeten dus moet je proberen langs die uitsmijters te komen dan kun je een soort politie en boevetje tikspelletje doen en de grop die binnen een bepaalde tijd de meeste mensen getikt heeft heeft dan gewonnen. Dan ben je op het feest en moet je gaan dansen dan kun je bijvoorbeeld de kinderen zelf een klein carouselproefje laten bedenken of rijden en dat proefje jureren. Dan moet je weer naar huis maar daarvoor kan ik even geen spel bedenken. Vind je het wat?? (heb grote fantasie Clown )

ramira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 14:11

Hey bedankt bella_donna hier heb ik zeker wat aan, heb ik eindelijk weer inspiratie
Haha! Tong uitsteken Haha!
groetjes

zonnetje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:31

Een rondje draven (of galop) en tijdens dat rondje lippenstift opdoen en dan natuurlijk zo mooi mogelijk.
Jongens kunnen dan met oogpotlood een snor tekenen.