Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loes-freke schreef:oke bedankt meer info over andere acomodatie zijn welkom.
ik ga kijken wat dit is hou men op de hoogte.
fransje23 schreef:Hoi,
Op veel plaatsen in noord-holland mag je van april tot oktober niet meer het strand op ( soms wel na 20.00 uur 's avonds.). Ik weet dus niet wanneer je deze tocht wilt plannen. Maar hou daar rekening mee.
Manege de Hoef heeft alleen strandritten onder begeleiding. Dat is dus geen optie. Bij de mange er naast kon je voorheen wel gewoon paarden huren. Ik weet niet of dat nog zo is. Er zijn in Egmond en omgeving ook wel wat kamperen bij de boer adressen misschien is dat wat?
Anouar15 schreef:Je kan ook bij boerencampings kijken. Vroeger kwamen zij daar vaak. Dan sta je zelf op de camping en je paard staat bij die zelfde boer. Kost een stuk minder dan je paard op een manege stallen.
Kijk even op www.svr.nl
Mist schreef:Stoeterij Woodstock in Burgh-Haamstede ! http://home.hetnet.nl/~elisekunst/inoud%20NL.htm (is nog onder constructie !)
Je kunt daar je paarden stallen (zelf verzorgen of volpension) een caravan huren of een tent opzettenshan schreef:Manege Grol in Renesse.
Minicamping en manege op hetzelfde terrein.
Anouar15 schreef:Je kan ook bij boerencampings kijken. Vroeger kwamen zij daar vaak. Dan sta je zelf op de camping en je paard staat bij die zelfde boer. Kost een stuk minder dan je paard op een manege stallen.
Kijk even op www.svr.nl
loes-freke schreef:
dat is zeker een optie van ons begeleiding, reden omdat we de omgeving niet kennen en dus ook niet weten wat mag en niet mag.
weet jij wat adressen, dat lijk me echt toppie.
) fransje23 schreef:loes-freke schreef:
dat is zeker een optie van ons begeleiding, reden omdat we de omgeving niet kennen en dus ook niet weten wat mag en niet mag.
weet jij wat adressen, dat lijk me echt toppie.
Ik bedoelde met begeleiding dat je dan mee moet met de manege-groep.
we willen voor mensen die geen eigen paard/pony hebben en mee willen een kans hebben om manege paard te huren.Geen begeleiding in de zin van gids o.i.d. Iemand die de omgeving kent is misschien wel handig. maar dan moet je wel iemand weten dus ga ik voor manege begeleiding(Al hoewel je niet echt kan verdwalen bij ons in duin/ strand.)
Vanuit de manege de Hoef worden overigens slechts 1 maal per week en alleen in de winter strandritten georganiseerd.
Voordat ik adressen ga bedenken is het misschien handig om te weten om hoeveel personen en paarden het gaat.we hebben minimaal 10 personen nodig om door te laten gaan, met wel of geen eigen paard/pony tot 25 personen.
Heb je de jeugdherbeg in Bakkum trouwens al geprobeerd? Dit is niet zo ver bij Egmond vandaan? bedoeling is om zo dicht mogelijk bij de manege te zitten, dat je er binnen 5 min er ben.
Ik denk overigens dat noord-Holland nog niet echt berekend is op deze vorm van toerisme (zoals bijv. de veluwe en drente)
Probeer deze sites anders eens:
http://www.paardentoerisme.nl/
deze heb ik al beken.
en
http://paardentoerisme-noord-holland.trefnet.nl/
deze ga ik zo kijken, bedankt voor mee denken en helpen zoeken.