Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meagabby schreef:heej marleen
je moet even bij jeugdhonk kijken bij die van mij daar heeft iemand h'm voor mij gescand
Bit is wel moeilijk scannen hoor
helemaal lekker zo midden in de pagina

Melissamanda schreef:Het is een leuk stukje...
Maar hoe kan je verder op de site om een proefnummer te bestellen want ik kom de intro niet uit.
JoT schreef:Melissamanda schreef:Het is een leuk stukje...
Maar hoe kan je verder op de site om een proefnummer te bestellen want ik kom de intro niet uit.
Bij de Intro staat rechtsonderaan (onder de afbeelding van Bit dus) 'ga verder'. Klik daarop en je komt in het menu terecht. Klik op 'Service' in het keuzemenu aan de linkerkant en het wijst zich vanzelf verder.
en dat stukje over Bonnie vindt ik ook leuk Bonnie geeft een venijnige trap opzij
gouda schreef:Vond het stuk ook leuk om te lezen. Ze verdienen het wel zoveel sterren. En het klopt idd dat ze voor paarden die oud worden een nieuw tehuis zoeken want ik heb zorro 5.5 jaar geleden van hen gekregen. Wel goed dat ze dat daar doen voordat de paarden echt helemaal op zijn.

Marja1988 schreef:je kunt ook gewoon naar www.bit-paarden.nl gaan en daar een proefnummer aanvragen en dan voor de maand kiezen die ji jgraag wilt