moyra schreef:hoihoi
ik heb een vraag laat je het halster om want mijn tinker had zo iets van als het halster af is heeft ze eerst tijd nodig om het halster om me hoofd te krijgen en in die tussen tij kan ik hem lekker weer peren!
toen ze een halster om had kwam mevrouwtje zelfs op me aflopen. maar als ze het halster niet om had dan ben ik dagen zoet geweest en uit eindelijk kregen we haar te pakken door andere paardjes lekker te voeren en zij niet
ja ik laat het halster om in de wei... maar heb het al geprobeert eerst het andere paard te doen en daarna haar maar werkte niet
Antheman schreef:Drama! Ik heb ook zo´n loeder!
Die voelt zich een hele <piet, met de merries erbij.
Ik heb mijn patroon veranderd, ben s morgens vroeg gegaan en heb ze zelf buiten gezet (moet idd maar kunnen, maar ik kon dat
Het monster ging direct mee op rit. Vond hij maar stom, maar goed.
2 weken volgehouden en vooral niet IN de wei geprobeerd hem te vangen. Geen drama van gemaakt en nu kan ik hem weer pakken.
Maar ik ben wanhopig geweest hoor!
ook longeer lijnen, freestylen, lekkere dingen, andere paarden uit de wei, hij dreef me werkelijk tot wanhoop!!
ik zet haar ook 's morgens vroeg in de wei met het andere paard..
maar zoals vandaag. dacht ik laat ik het eens lief doen haha... ik liet haar gewoon bij mij komen was ze bij mij wou ik haar pakken en weg was ze weer
werkt dus ook niet... wat deed mevrouw liep me weer om ver richting de stal... het is net of ze het zelf wil doen (naar de stal lopen)
Schatjes schreef:anneveera schreef:
ze staat samen met een andere pony ook op een kale wei... en als ik dus eerst die andere eruit haal dan gaat ze alleen maar gekker doen en wil ze nie komen... heb ook al met een longeerlijn geprobeert om de bak kleiner te maken maar dan springt ze over het hek heen
en heb het ook al met verschillende mensen gedaan maar dat werkte ook niet...
Ik zou haar eens een nachtje alleen in wei laten staan als ze echt niet wil, en om het uur kijken of ze aan het hek staat, zowel dan naar binnen. dan komt ze de volgende dag zeker weten wel, of ze moet niet zo slim zijn om dat te snappen, maar dat zal wel niet.
heb ik geprobeert niet een nacht want dat kan ik niet ze staat bij andere mensen... ben toen iedere keer gaan kijken.. staat ze bij het hek loop ik er naar toen en weg is ze weer... toen heb ik iemand anders naar haar toe laten gaan en precies het zelfde weer
maar dan wel dood leuk blijven kijken zo van pak me dan als je kan....