ponydag hoorn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

montananicole

ponydag hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 16:26

ik weet niet of mijn vraag hier hoort te staan, maar ik wist niet waar ik heb anders neer moest zetten.

ik vroeg me af of iemand toevallig weet wanneer ponydag hoorn dit jaar is en wanneer de inschrijflijsten worden verstuurd??

en of iemand me misschien de gegevens (zoals adres, tel. nummer) van de organisatie door kan sturen via pm ofzo.

wie doen er trouwens mee dit jaar? Tong uitsteken

EdithHartog

Re: ponydag hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:47

Hoi,

Wij organiseren dit evenement! Er komt ook iets dergelijks in Enkhuizen. Even uit mijn hoofd, ik dacht dat de Ponydag dit jaar op 27 (of 28?) juli is, in ieder geval op de woensdag. Als je mee wilt doen of anderen weet die mee willen doen, dan kun je je adresgegevens mailen naar evenementen@vansoelen.nl. Je krijgt dat een inschrijfformulier opgestuurd. NB, er komt in plaats van de Korte Baandraverij ook een Paardendag en dat is eind augustus. Deze zal in grote lijnen dezelfde opzet hebben als de Ponydag alleen mogen er dan paarden aan mee doen (en naar verwachting trekt dat ook de iets oudere deelnemers).

Groetjes,

Edith Hartog

montananicole

Re: ponydag hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 20:44

o dat is wel leuk als er ook ziets in enkhuizen komt, daar staan de pony's namelijk ook dus dan hoef ik niet zo ver, maar in hoorn wil ik ook wel meedoen.

ik heb ook vaag iets gehoord dat er geen hengsten mee mogen doen.

nou heb ik een shetland hengstje die dit jaar nog 1 moet worden en die wou ik ook menemen, maar mag dat dan ook niet?

ik zal even mijn gegevens naar dat adres sturen. en nog bedankt voor de info!