hoe zat dat met ponykamp paarden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

hoe zat dat met ponykamp paarden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 13:32

Ja, hoe zat dat nou Haha!
Ooit eens lang geleden (is geen sprookje) toen ik nog een vriendin hielp met haar paardje, stonden er ponykamp pony,s op stal, die mochten die meiden voor het gehele seizoen gebruiken, maar met de zomervakantie 8 weken terug brengen Knipoog Je hoefde dan enkel voor de verzorging, huisvesting ect. te zorgen. Paard en tuig kreeg je van het ponykamp, zover ik me herrindert. Is dat nog steeds zo?? Want op die manier zou ik voor mezelf kunnen nagaan, of ik daad werkelijk weer aan en eigen paard toe ben. Klinkt allemaal een beetje vreemd. Ik weet ook wel als je zo,n paardje een jaartje voor jezelf heb, dat je er aan gaat hechten, en dat je hem misschien weer anders terug krijgt, na zo,n ponykamp. Maar gebeurt dat nog, en waar??
Ben geen penny miep die uit is op een gratis pony ofzo. Clown
Of hebben jullie andere tips.

ebony2

Re: hoe zat dat met ponykamp paarden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 14:43

Wij hebben op stal drie ponny's die uit een pony kamp komen. Ze komen bij ons in oktober na de herfst vakantie en gaan in april weer terug.Ze zijn dus ongeveer een jaar bij ons. Mocht je interesse hebben in een volgend seizoen, laat het dan weten dan kan ik je naam doorspelen. Zijn erg leuke ponny's hoor.Braaf maar geen suffe pony's.Krijgen er zelfs een vergoeding(geen wereld bedrag, maar toch) en ze worden gebracht en gehaald.

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:30

op een manege die ik ken, komen er in de zomer pony's van de handelaar... die gaan daarna weer naar de handelaar terug.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 19:38

ebony2 heb je een pb gestuurt Haha!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 16:41

he er is een berichtje tussen uit >;)

maar is er voor de rest niemand die dit weet??