Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:ik vraag:
stokmaat in cm:2=prijs per maand (3 dagen per week rijden)
stokmaat in cm:4x3=prijs per maand (6 dagen per week rijden)

) en meer waard voor de verkoop.Citaat:En dan kom je lijkt mij eerder bij 150 euro in de maand
Moet je hem zeker ook nog inrijden (dus dan betaal je om hem af te mogen richten....). PeruaansePas schreef:Waarom zou je een oningereden paard gaan leasen. Het dier is 1 jaar, volgend jaar twee.Moet je hem zeker ook nog inrijden (dus dan betaal je om hem af te mogen richten....).
PeruaansePas schreef:Waarom zou je een oningereden paard gaan leasen. Het dier is 1 jaar, volgend jaar twee.Moet je hem zeker ook nog inrijden (dus dan betaal je om hem af te mogen richten....).

Paradiso schreef:Bij mij op stal is er een regeling om paarden te leasen (www.clubcerclehippique.nl) Het kost bij hen 10% van de koopprijs van het paard per maand. En dan natuurlijk de stallingskosten erbij.
.HorseyLover schreef:jullie hebben het nouw wel allemaal over kopen, maar mis. mag ze dat wel helemaal niet, hebben ze dr helemaal t geld niet voor.. maarja.
bij mij op de manege betaal je €205,- voor het leasen van een paard per maand