Mijn paard is erg gegroeit kwa bespiering en er zou dus een kans zijn dat hij niet meer mooi ligt.
Mijn paard heb ik nu al anderhalve maand niet meer gereden (ben met een kuur van de da bezig geweest en mocht alleen longeren of los gooien) Wat hij dus doet is: als ik er op zit en ik wil gaan draven gaat hij een soort van kreupel lopen. Het is niet echt kreupel maar meer een huppeltje aan de voorkant die hij steeds maakt en hij wil niet voorwaards draven, dan word het erger. (hij doet dit alleen in draf) Ik heb net een rekening binnen gehad van over de 200 euro en voor ik verder ga met de dierenarts wil ik eerst mijn zadel eens na laten kijken om te kijken of daar de oorzaak niet zit.
Zou het kunnen dat hij deze reactie geeft omdat mijn zadel niet goed ligt ? (als ik er op zit want aan de longe doet hij het niet)
Ik heb nog geen ervaring gehad met mijn zadel na laten kijken omdat het altijd wel gepast heeft. Nu woon ik in nunspeet en is het de bedoeling dat de zadelmaker naar mij toe komt (naar stal) omdat mijn paard ook nogal moeilijk de trailer in gaat na de laatste keer
) Dus moet het wel in de buurt zijn ivm de reiskosten.De ruiterzaken hier in de buurt zijn de hypo, den besten en heja zit ook nog wel redelijk in de buurt. Welke zouden jullie me aan raden en wat gaat het ongeveer kosten?
)!! Ik zou denk ik dan tog naar Den Besten gaan, ik vind dat ze daar een goede service hebben, en veel verstand ervan! Event. kun je ook naar Vrieling in Apeldoorn gaan, die man heeft er ook errug veel verstand van!!!