is er interesse in met dieren communiceren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

is er interesse in met dieren communiceren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 21:42

ik kan zelf met dieren communiceren .
als ik een foto en de naam van het betreffende dier heb kan ik er mee praten en ook vragen stellen .
zou er interesse in zijn als ik dit doe voor een kleine vergoeding zo rond de 10 euro had ik in gedachten ?
en zou het een probleem zijn dat ik 15 ben of vinden de meeste van jullie dat geen probleem ?
graag jullie reactie

mmouse

Re: is er interesse in met dieren communiceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:13

Er zijn er op bokt diversen die dat kunnen, volgens mij is er wel vraag naar. Of het een probleem is dat je 15 bent... tja das denk ik voor ieder persoonlijk Knipoog

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 22:19

ok .. dankje

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:27

Eerder was er nog iemand op bokt die deze dienst aanbood. Laat ik zeggen; weet waar je aan begint, want er zijn hier heel veel mensen, met heel veel meningen (vooral over dit soort ongrijpbare zaken) die ze soms heel luid en heel lomp kunnen neerzetten. Reden voor de bokker in kwestie om er maar mee te stoppen, dat ging op een heel nare manier vond ik.
Ik sta absoluut niet negatief tegenover hetgeen dat je aanbiedt, maar wilde je toch even waarschuwen. Weet waar je aan begint.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 22:34

ik weet waar ik aan begin maar gelukkig kan ik mensen er van overtuigen dat ik het echt kan Tong uitsteken ... Bloos ik zal maar niet neerzetten hoe ik dat doe

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:07

nog meer mensen een reactie ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:11

tsjah ik zou het ooit wel een keer willen maar 1 ding houdt me altijd tegen. Hoe weet ik nou wat waar is wat je zegt?
Dus hoe weet ik nou wat waar is?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:15

Ja ook ik heb wel interesse maar precies zoals Luckey het neer zet. En hoe ga je te werk?? Hoe lang duurd het voor we wat van je horen? Hoe lang duurd het voor jij wat van het beestje door krijg enz enz..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:33

*hoe kunnen jullie weten dat ik de waarheid spreek ?
daar is moeilijk antwoord op te geven maar kijk ik doe het omdat ik mens en paard wil helpen . ik vind het fantastisch om te zien dat mensen met mijn antwoorden aan het werk gaan en zo hun paard echt tevreden proberen te krijgen . ik zeg dan ook letterlijk wat ik doorkrijg . krijg ik dus door dat hij het behoorlijk saai vind op stal zeg ik dat ook en dan zal ik daarna als u het wilt ook vragen wat je er volgens het paard aan kan doen . wil je vragen uit het verleden van het paard dan kan ik die ook via het paard beantwoorden . zoals of hij/zij is mishandelt etc .

*hoe ga ik te werk ?
ik vraag van u een foto liefst waar het paard geheel op staat . dan wil ik ook de naam weten zodat ik het paard kan 'oproepen' en dan ook een lijstje met vragen ... liefst vragen die ook echt duidelijk te stellen zijn aan het paard . als ik dat weet en het geld is op mijn rekening gestort .. (daar probeer ik zo snel mogelijk achter te komen ) dan zal ik de vragen beantwoorden ik heb zelf wel een beetje het maximum van 1 keer mailen met vragen .. ik antwoord terug en dan nog een keer als u dat wilt doorvragen op die antwoorden . liever niet meer omdat ik er best veel energie in steek (meschien komt er later als er echt veel interesse is een max. aan vragen maar nu nog niet )

*hoelang duurt het voor we wat horen en dat ik contact heb met het betreffende dier ?
ik ga de vragen beantwoorden als ik het geld binnen heb gekregen . dit is afhankelijk van de snelheid waarmee het word overgeschreven .
ik kan meteen nadat ik het geld heb binnengekregen contact leggen met het dier dit is binnen een paar secondes gedaan en dan kan ik de vragen gaan stellen .

ik hoop dat ik voldoende heb geinformeert .

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:36

tevens heb ik het 1 keer voor iemand gedaan ... al weet ik de naam niet meer maar ook iemand van bokt ... als diegene zijn/haar ervaring hierop wil zetten zouden jullie ook kunnen zien hoe ik tewerk ga en wat hij/zij er van vond Knipoog

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:38

Je mag mijn paard wel als test doen Tong uitsteken en op bokt zetten Bloos

Ik krijg veelal het gevoel dat mensen die zeggen te kunnen communiceren met dieren zich veelal moeten bewijzen en blijven bewijzen tegen de grote massa, dat is niet geheel onterrecht aangezien er meer oplichters rondlopen dan "echte'.

Ik "geloof" alleen in Focco Huisman en de rest vind ik vaag, hij is concreet en direct geen gezwam of allerlei vaagheden eromheen.
Je moet denk ik dingen kunnen vermelden die eigenlijk niemand kan weten en die echt vanuit het paard komen, niet vanuit de evt TE uitgebreidde info. die een te enthousiaste eigenaar aan je meegeeft.
Bij vele mensen kun je als je gewoon door goed te luisteren echt hele verhalen over hun paard vertellen, niet omdat ik paranormaal ben, nee ik Luister erg goed.
Dat laatste is wat de meeste zogenaamd paranormale types gewoon doen, meer niet.

Daarmee zeg ik niet dat er geen andere mensen zoals Focco kunnen zijn, ik ben ze nog niet tegen gekomen, dat zal het wel zijn.

Als je echt overtuigd ben van je eigen kunnen, waarom niet?, nogmaals mijn paard is een heel erg leuk paard om mee te "praten" hij verteld graag van alles en staat graag in de belangstelling....... Knipoog
Misschien om mensen te overtuigen (ik wet helemaal niet of er op zit te wachten) dat je echt deze gave bezit en hier graag andere mee wilt helpen, ik zeg je namelijk geen woord over mn paard dat verteld ie zelf wel Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:42

ok ik zal een KLEINE behandeling aan jou paard geven als bewijs .
geef maar de foto en zijn naam dan zal ik eens gaan praten en het meteen hier neerzetten .

groetjes ..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:43

oja en de vragen die je wilt stellen .... Tong uitsteken zou fijn zijn want ik heb tegen paarden nooit zoveel gespreksstof

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:51

Afbeelding

Afbeelding

De vragen:

Hoe gaat hem met hem lichaamlijk, heeft ie misschien ergens last van?

Wat vind ie van zn nieuwe huis? en de omgeving?

Wat vind ie van de kudde waar die in staat?

Zijn er dingen die hem niet aanstaan of irriteren?

Begrijp ik hem goed of luister ik teweinig naar hem?

Vind ie dat ie druk heeft? en wil die meer rust?
Laatst bijgewerkt door cissie op 19-02-05 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 11:52

naam n vragen aub Clown

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:56

shadowflower schreef:
naam n vragen aub Clown

Ow sorry, de vragen heb ik bij de foto gezet en zn Naam is Desire (in het Engels Mijn Verlangen)

Roepnaam Deedee Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:02

shadowflower schreef:
dat hij het behoorlijk saai vind op stal

Dat is nogal een open deur he... Haha!

En dat is vaak het "probleem" met dit soort diensten, veel te algemene en veel te vage antwoorden die wel op ieder paard kunnen slaan als je tussen de regels doorleest.
Geen persoonlijke kritiek op shadowflower, want die ken ik niet, maar mijn ervaring is dat iemand met een vaardige pen die goed "algemene" stukjes kan schrijven zo een leuk zakcentje bij kan verdienen en dat gaat dan eigenlijk ten koste van de mensen die *echt* een gave hebben.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:10

hier de antwoorden ...
desire heeft last van dr rug omdat ze te gespannen is ...
dat is alleen in het begin daarna is ze soepel en dan heeft ze er geen last meer van tijdens het rijden .. iets meer loswerken is dus een must voor desire
ook heeft ze pijn in haar schouder ... ik kan er zelf even niet achter komen waar het door komt ... ook omdat desire op dit punt heel twijfelachtig is .. ze neigt meer naar een wond dan naar spierspanning .. maar ze kan een wond ook op andere manieren zien ..
ze vind haar nieuwe huis en omgeving wel ok ... niet super maar ook niet echt slecht .. ze vind het geweldig dat ze voor haar doen veel buiten komt .
ze vind de kudde ook wel heel geweldig .. lekker chil sfeertje enzo .en ze mag eigenlijk alle paarden wel .
het enige wat haar irriteert is de drukte tijdens het eten ... daar kan ze niet tegen ..
ook luistert het baasje net iets te weinig .. iets meer luisteren zal je paard op prijs stellen dus .
ze heeft op sommige momenten druk (rijden enzo) en tijdens het poetsen vind ze het geweldig en heeft ze lekker rust .

ik heb desire als vrouwelijk paard opgevangen dus ik heb alles in haar en ze gezet .. mijn excuses als het niet zo was maar ik ving het zo op ... ook niet door de naam naar ze prate als een vrouwtje

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:21

Het is een hij Bloos , maar hij is niet echt een stoer paard en de meeste mensen ook bij het zien van hem denken dat het een merrie is, hij heeft iets merrie achtigs denk ik.

Mag ik nog wat kleine dingetjes vragen omtrent zn huisvesting, wat zou hij graag anders zien?

Over de wond, hij heeft geen wond, niks op of aan zn schouder, dus wat ie daarmee wil zeggen weet ik niet.

Kan je ook recente dingen vragen bv over gebeurtenissen van pas geledenen heel specifiek zeg maar? bv hoe hij de bosrit heeft ervaren of het bezoekje aan de Da?
Nu zijn dit 2 voorbeelden die erg voor de hand liggen, DA is niet leuk en spannend en bosrit is leuk en ontspannend.
Maar ik heb gisteren "iets" met hem gedaan, ik ben benieuwd wat hij ervan vond, als ie nou enthousiast dan doe ik het vaker en anders niet.

Er komt af en toe een vrouw bij hem op bezoek om dingen met hem te doen , als je hem ernaar vraagt weet ie vast gelijk wie ik bedoel wat vind ie van dat vrouwtje? en wat ze doet met hem?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:29

wat zou hij graag anders zien
eigenlijk wil hij het niet veel anders.... hij vind het allemaal wel best ... zo op de wei in de stal enzo ..
ik denk dat hij of in het verleden op zijn schouder een wond heeft gehad of dat hij daar een ophoping van energie/spanning heeft .. dat durf ik zo niet te zeggen .... maar hij zou het fijn vinden als je hem daar zou maseren ... en door dat maseren breng je hem daar warmte toe

hij vind de dierenarts geen ramp maar ook niet heel leuk .. bosritten vind hij geweldig en dat van gister was zeker springen en ik heb zelf het gevoel dat het boomstammetjes springe was (in ieder geval iets met veel actie waar hij zich compleet in kan vinden)

die vrouw is een soort van fisio therapeute ... in ieder geval iemand die veel tijd aan zijn lichaam besteed hij vind het werkelijk heeeerlijk ...
ik krijg iets door maar daar ben ik niet zeker van en dat is dat die vrouw antje heet ofzo ... maar dat weet ik NIET zeker

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:32

Mag ik mijn reactie (over het geheel)hier neerzetten of zal je pb-en?
Aan jou de keus, wat je fijner vind Lachen

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:33

doe maar over pb en dan zet ik het daarna (geheel zoals jij het hebt getypt ) ook nog op het forum ... ik ben benieuwt ...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:35

ik weet ook weer bij wie ik het vaker heb gedaan .. bij nickyu volgens mij ...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:26

we hebben net gepbt ,............................................................... Vork

ja en heb toen ook gezegd ik wil een paar controle vraagjes stellen , maar dat wou jij niet , dus kan ik zoals gezegd via pb niet positief nog negatief dingen zeggen over je kunnen ..................

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:36

moet je er persé 10 euro voor hebben?? Vork