HELP! nieuwe pony onder het zadel...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

HELP! nieuwe pony onder het zadel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 13:49

zaterdag heb ik mijn nieuwe pony opgehaalt gister (donderdag) voor het eerst er op, ze loopt HÉÉL erg achter de teugel, ik had amper druk op de teugels, heb ze zelfs even als waslijnen laten hangen. Ze bokt, (niet naar mn hand of naar mn been) lijkt ook geen last van dr rug te hebben. en de bok komt ook gewoon van uit het niets. ik rijd alleen buiten, heb geen bak tot mijn beschikking. Heeft iemand tips?

Graag geen reacties waarom ik er bij de vorige eigenaar nog niet op heb gezeten. Wil je weten waarom ik haar hals overkop heb gekocht en er nog niet op had gezeten, pb me dan maar ff. ('t is niet zo heel erg ernstig hoor)

Alle tips zijn welkom!!!

TeamSpirit

Re: HELP! nieuwe pony onder het zadel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:52

ik denk dat de bok gewoon ondeugd is.
Maar als jouw pony zo erg achter de teugel loopt is toch niet zo erg!
hij zit net on der het zadel en moet nog leren.
rij gwn veel overgangetjes, en zorg dat je eens per week begleiding erbij hebt.
suc-6 ermee!

qt_shetties

Re: HELP! nieuwe pony onder het zadel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 13:57

nou ze is 6 jaar, en mij was verteld dat ze super onder het zadel was, dat ze de wissels al kent enzo, en dat bokken tja het is ook niet echt ontdeugend volgens mij.... en dat echter de teugel lopen, tja is best ernstig, ze loopt bijna tegen d'r borst! wat als ze bokt? naar voren rijden? en als ze zo diep loopt? ook naar voren rijden? dan ben ik dus de hele tijd bezig met naar voren rijden!Nogmaals alle tips zijn welkom! heeft iemand dit ook ooit gehad?