).hebben jullie ideeën? op heb bit reageerde ze eigenlijk zo goed als niet meer.
ik ben van plan om zelf iets te gaan maken (soort van touwhalster) of hebben jullie nog andere ideeën?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).Anouar15 schreef:Kan je hem dan niet wat strakker doen?
het schuift te veel

pmarena schreef:Ik heb zelf een combinatie tussen een touwhalster en bitless bridle (dat gekruiste geval) gemaakt , wil nog een hele uitleg plaatsen op het internet zodat mensen die zelf kunnen knopen , zie www.cross-rope-bridle.com
pmarena schreef:Ik heb zelf een combinatie tussen een touwhalster en bitless bridle (dat gekruiste geval) gemaakt , wil nog een hele uitleg plaatsen op het internet zodat mensen die zelf kunnen knopen , zie www.cross-rope-bridle.com
kan ik wel een extra rem gebruiken.
hamadryada schreef:ik vraag me eigenlijk al een tijdje af: kan je net zo goed dressuur rijden met een bitloos hoofdstel?
mijn paard wil nogal eens wat uitproberen en haalt wel eens fratsen uit, dus ik denk niet dat het erg geschikt is voor mij :p.. hebben ze eigenlijk gauw in de mot dat je minder controle hebt, of heeft een paard dat helemaal niet door wanneer je hem plots zonder bit gaat rijden?
.Smookey schreef:pmarena schreef:Ik heb zelf een combinatie tussen een touwhalster en bitless bridle (dat gekruiste geval) gemaakt , wil nog een hele uitleg plaatsen op het internet zodat mensen die zelf kunnen knopen , zie www.cross-rope-bridle.com
Echt geweldig dat is precies wat ik zoek. De punten waar jij tegen aan liep had ik dus ook, dit hoofdstel is een uitkomst. Hoop dat je snel de uitleg erop heb staan, kan niet wachten om er 1 te kunnen knopen.
Bedankt![]()
Die moet je ook gaan verkopen