Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zofy schreef:niks Haha!
paddie schreef:Zofy schreef:niks Haha!
NIKS?!
tsjody schreef:dit is er speciaal voor gemaakt.
ga naar www.piafferuitersport.nl en dan naar dekens en dekenaccessoires en dan naar en dan boven aan zie je wel staan. winterdekens eznezn dan klik je op dekenaccessoires en dan zie je als eeste de BR borst,- en schoftbeschermer
Hiermede worden borst en schoft beschermd tegen schuurplekken die kunnen worden veroorzaakt door dekens.
Gemaakt van elastisch spandex en heeft een elastische singel zodat de beschermer niet verschuift.
Daarnaast geeft de beschermer natuurlijk ook extra warmte.
Met klittenband sluiting.
ps: divoza enzenz verkoopt het ook. maar dit zag ik als eerste dus vandaar
paddie schreef:nou.. k vind het tog wel aaridg zielig hoor die schuurplekken...gaat je paard vast niet lekkerder door lopen...
Mijn haf had ook schuurplekken van de deken. Nu heeft ie een andere deken op die niet schuurt, en smeer ik dagelijks levertraanzalf op de schuurplekken. Hierdoor gaat het haar sneller groeien. (staat op het potje, of het echt zo is....
)
) geprobeerd. Ik vind het jammer dat ze schuurplekken heeft, maar zolang ze er verder geen last van heeft laat ik het maar zo. Van de zomer groeit het er wel weer aan..
(oke beetje rare vergelijking
)
cissie schreef:In de bit nm; 114 nov. 04 stond een dekentest, daar stond ook een dek in waarbij je bijna geen schuurplekken aan de voorkant zou kunnen krijgen nm de Imperial Riding Tornado, met maximale bewegings vrijheid, of dat ook echt zo is weet ik niet want ik ken de deken voor de rest niet, maar de loopsplitten lopen wel mooi hoog door. (op andere punten scoort het dek minder goed)
Helaas krijgen paarden ook op andere plekken vd borst schuurplekken en daar helpen die loopsplitten weinig voor, dus of zo'n deken de ideale oplossing is, weet ik niet.