Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gesina schreef:Vanmiddag bezig geweest met terrein rond de bak aanharken.Paarden staan in de bak en een van de dames staat midden in de bak te mesten.
Geen punt,haal je wel weg. Komt de ander aanlopen en snuffelt aan de hoop doet haar mond open en neemt een stevige hap!
Ja zegt mijn man zo kun je wormenkuren blijven geven.
Wie heeft dit gedrag eerder gezien en kan het kwaad ivm wormen.
Zelf heb ik het nooit gezien.
gesina schreef:Vanmiddag bezig geweest met terrein rond de bak aanharken.Paarden staan in de bak en een van de dames staat midden in de bak te mesten.
Geen punt,haal je wel weg. Komt de ander aanlopen en snuffelt aan de hoop doet haar mond open en neemt een stevige hap!
Hermesdeux schreef:gesina schreef:Vanmiddag bezig geweest met terrein rond de bak aanharken.Paarden staan in de bak en een van de dames staat midden in de bak te mesten.
Ik dacht dat ze dit deden als ze tekort kwamen aan bepaalde vitamines, eiwitten of koolhydraten...zeker weten doe ik het niet hoor! Wacht ook even op andere reacties
dieneke schreef:Het is zo dat veulens de mest van hun moeder opeten om zo vitamines enz binnen te krijgen, iets heel natuurlijks dus!!!
Ik denk niet dat het kwaad kan, dat het paard een lekkere hap poep neemt
bedankt voor de reacties.Hermesdeux schreef:dieneke schreef:Het is zo dat veulens de mest van hun moeder opeten om zo vitamines enz binnen te krijgen, iets heel natuurlijks dus!!!
Ik denk niet dat het kwaad kan, dat het paard een lekkere hap poep neemt
Zat ik aardig in de richting, kan geen kwaad maar bah wat onsmakelijk. En dan geef jij hem een paar uur later een kus op zijn neus...