Gezocht: Gekleurde frontriemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yindey

Gezocht: Gekleurde frontriemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 12:49

Ik ben vrijwilliger op een manege voor mensen met een verstandelijke beperking. Deze mensen helpen ook mee op stal.
Om het voor hun zo overzichtelijk mogelijk te houden hebben wij onze hoofdstellen voorzien van gekleurde frontriemen(elk paard heeft zijn eigen kleur).

Deze zijn nu kapot en we zoeken ons rot naar nieuwe gekleurde frontriemen. Maar helaas kunnen we ze nergens vinden!
Heeft iemand een idee waar we nog gekleurde frontriemen kunnen krijgen? (Kleuren: Rood, Geel, Groen, Blauw,+1 andere kleur? (Maakt niet zoveel uit welke)
De frontriemen met van die haaientandjes kunnen we nergens meer vinden en kunnen door diverse ruitersportwinkels niet meer besteld worden.

Weet iemand een winkel waar je ze nog wel kan kopen/bestellen, of heb je een goed idee voor gekleurde frontriemen? Lachen

Ik wil nog even zeggen dat ze bij ons liever geen labeltjes aan onze hoofdstellen willen hebben, het moet echt iets voor de frontriemen zijn!

Caesar

Re: Gezocht: Gekleurde frontriemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:50

Je kunt de frontriemen met gekleurd tape ook intapen. Wij hebben dat ook gedaan. Dat tape is verkrijgbaar in elke hobbyzaak. Waar je de gekleurde frontriemen standaard haalt weet ik niet. Maar ik toen zwart met witte haaientanden gemaakt...ff prutselwerk maar wel kostenbesparend

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:58

Ja, precies, gekleurd tape om frontriem wikkelen. Er ligt vaak wel iets in de aanbiedingsbak bij de Gamma ofzo. Ok kijkeens bij de Wibra, die heeft vaak goedkope dingetjes.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:01

...toen de scooby-doo-touwtjes rage voorbij was...had ik nog een stapel liggen...daar heb ik de frontriem mee omwikkeld! ..Ook leuk! Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:05

Inderdaad gewoon met tape om de frontriem draaien.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:11

volgens mij zijn ze nog bij de divoza te bestellen, maar zoveel verschillende kleuren.. dat weet ik niet//

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:15

Ik ga ook met het tape-verhaal mee.
Dat deden wij vroeger op de ponyclub altijd. Rood-geel was de clubkleur, dus de frontriemen werden rood. Tape blijft als je het goed doet heel lang zitten.

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 17:14

blijft het echt lang zitten dat tape? Want sommige gasten die er werken die zijn niet zo voorzichtig enzo...
Ook lopen de paardjes in de regen! Blijft het tape dan wel zitten? Lachen

Bij de divoza kan je ze helaas ook niet meer bestellen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:31

tape blijft prima zitten, als je het maar strak en niet te zuinig er omheen doet Knipoog

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 18:46

Ik weet niet meer wie, maar er ligt me in mijn geheugen dat hier iemand op bokt ook wel eens zelf frontriemen maakt mss ook een idee voor jullie gewoon een strak touwtje en dan gewoon met kraaltjes in de kleuren die je zelf wilt, opzich niet erg duur, kan tegen regen en is die kapot kun je ze ook gemakkelijk repareren.

Veel suc6 ermee!!!

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:18

Bij ons op de manege gebruikte ze gewoon van die gekleurde sleutelhangers waar je bijvoorbeeld een naam op kan schrijven. Die maak je dan heel simpel aan het hoofdstel vast.

_Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:37

@ kitjuh: bij ons ook Tong uitsteken

Ik maak ook zelf frontriemen met kraaltjes, is nog origineel ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:42

Whisperke schreef:
Ik weet niet meer wie, maar er ligt me in mijn geheugen dat hier iemand op bokt ook wel eens zelf frontriemen maakt mss ook een idee voor jullie gewoon een strak touwtje en dan gewoon met kraaltjes in de kleuren die je zelf wilt, opzich niet erg duur, kan tegen regen en is die kapot kun je ze ook gemakkelijk repareren.

Veel suc6 ermee!!!

ik heb de mijne met kralen gemaakt Knipoog Maar ben nog naar een oplossing voor de sluiting aan het zoeken..Met tape lijkt me ook een goed idee trouwens..

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:54

Je hebt ook van die endurance hoofdstellen, die van dat soort plastic. Die zijn er in alle kleuren van de regenboog!! Misschien kun je hier ook alleen de frotnriemen van krijgen?? Ik heb die hoofdstellen hier gezien in roze, groen, blauw, rood, zwart etc. Misschien een idee??