Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Starbreeze schreef:Nee, helpt niet. In het begin heeel even en daarna zijn ze weer net zo krap ik heb ze 2x laten oprekken zonder blijvend resultaat). Er zitten nu ritsen in waardoor ze iets wijder geworden zijn.

stalleke schreef:Starbreeze schreef:Nee, helpt niet. In het begin heeel even en daarna zijn ze weer net zo krap ik heb ze 2x laten oprekken zonder blijvend resultaat). Er zitten nu ritsen in waardoor ze iets wijder geworden zijn.
Ik had precies hetzelfde, als je er dan in de zomer mee rijd, dan krijg je een beetje klamme benen en krimpen ze weer
Idd rits is de beste oplossing, ik wou er ook niet aangeloven, vond het niet mooi, en zonde, maar het is echt een hele opluchting! Na t rijden even rits open zetten heerlijk
heb nu nieuwe en meteen met rits erin!
Zow, dat deed echt behoorlijk zeer

stalleke schreef:Haha ja erg is dat he beginnen ze helemaal te tintelen
staan
en krijg kramp als ik ze uittrek...dus vandaar ook de vraag...
Kendra schreef:Nog een mogelijkheid: ik heb aan de binnenkant been, bovenaan, een 'knipje' in het leer laten maken van ongeveer 2 a 3 cm. De schoenmaker heeft daar licht elastisch materiaal ingezet (het lijkt een beetje op breed elastiek). Het kosttte me destijds 10 gulden en het zit al jaren.
). Tegenwoordig passen ze gewoon weer.miepmiep schreef:Ik heb ze ook op laten rekken en het scheelt ietsjepietsje... Maar net genoeg om er geen tintelende en kloppende benen aan over te houden...
Ik zou ook zeggen: Probeer het gewoon, je kunt er altijd nog een rits (of elastiek) in laten zetten!
LPtjuh schreef:en wat nou als je laarzen te groot zijn geworden doordat je veel bent afgevallen? is er dan ook de mogelijkheid ze kleiner te laten maken of kan je beter nieuwe kopen?
grapjemeiske16 schreef:LPtjuh schreef:en wat nou als je laarzen te groot zijn geworden doordat je veel bent afgevallen? is er dan ook de mogelijkheid ze kleiner te laten maken of kan je beter nieuwe kopen?
weer aankomengrapje
ik weet niet,of er wel een mogelijkheid bestaat van kleiner maken....
, ben te blij dat die kilo's er vanaf zijn :d LPtjuh schreef:meiske16 schreef:
en wat nou als je laarzen te groot zijn geworden doordat je veel bent afgevallen? is er dan ook de mogelijkheid ze kleiner te laten maken of kan je beter nieuwe kopen?
weer aankomengrapje
ik weet niet,of er wel een mogelijkheid bestaat van kleiner maken....
daar begin ik niet aan, zelfs niet als mijn laarzen van 24 karaat goud waren, ben te blij dat die kilo's er vanaf zijn :d