Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Trouwens, een wei van 600m2 vind ik wel erg klein...of bedoel je een paddock voor de winter?
MirandaB schreef:Als ik je eerste verhaal zo lees en zie de mogelijkheden van de tweede stal dan zou ik toch voor de tweede stal gaan..
Ik ben inmiddels 3 x verhuisd en overal is wat.
Op mijn eerste stal had ik binnenbak, super gezellig, goede verzorging etc.. Maar de afstand en de baktijden (ivm lessen) nekte me.
tweede stal was alles super voor elkaar, maar door onderlinge dingen heb ik besloten daar te vertrekken..
Ik sta nu ruim 8 maanden op stal 3 .. 2 km van huis.. ruime weidegang waar ze in en uit gezet worden. 's winters in de paddock etc.. De voordelen hebben nog steeds de overhand dus ben niet van plan te vertrekken.. Maar bij beide stallen ging het me behoorlijk aan mijn hart, om te vertrekken.. Maar als je verder zonder strubbelingen weg kan gaan kan je toch gewoon persoonlijk contact houden met deze mensen..
Pensionhoudster van stal 2 is nog steeds een vriendin van me en bij stal 1 mag ik ook zo terug.. Het is maar net hoe je het brengt... Ik ben op beide stallen altijd super tevreden geweest over de verzorging.. maar soms mag je best een kiezen voor luxe hoor.. Zeker als je verder wilt in de paarden. sterkte met je beslissing

Pipo schreef:Een staleigenaar met "feeling" voor de paarden staat bij mij nummer 1 op het lijstje. En ik heb net een rotervaring achter de rug, dan kan je nog zo'n mooie bak enz hebben, dat weegt niet op tegen de manier waarop mensen met je paard omgaan.
De gezondheid van je paard staat boven alles, als je dat ook bij je nieuwe stal kan krijgen, dan zou ik verhuizen. Maar anders................