Maar.. een vriendin van mn moeder wertke voor de eigenaar.. hij had een accountantsbureau boven zijn huis, die vorige week is weggegaan en hij is er mee gestopt..
Hij zit nu al vanaf de zomer in het buitenland en is af en toe een weekje thuis.
Mn moeder heeft van de week gehoord van die vriendin, wat zijn plannen zijn.. hij komt volgende week een weekje thuis om dingen af te handelen, dan gaat hij weer weg, van de zomer is hij thuis en in September wil hij zijn huis verkocht hebben

Hij heeft ooit een paar jaar geleden gezegd, dat als hij om 1 of andere rede zijn ponys weg moest doen, hij ze aan ons zou geven (mn zusje en mij.. mn zusje is er ondertussen al mee gestopt dus alleen ik..)..
Allemaal leuk een aardig, maar wat moet ik ineens met 5 ponys? waarvan er 1 drachtig is en de ander misschien ook

Vaak komt er een meisje met mij mee van 9 met dr moeder, die willen wel graag 1 van de ponys hebben, en het plan was die pony van hem over te nemen en nog 1, die van mij zou worden.. de rest wilden we laten staan..
Nou goed, dan zou ik dus zometeen met 5 ponys zitten.. terwijl ik er echt maar 1 kan betalen.. de rest verkopen word niks..
1 pony, is heel erg oud.. hij zou zomaar volgende week dood kunnen zijn maar ziet er nog gezond uit dus wie weet leeft hij nog 5 jaar? maar wie wil nou zo'n pony hebben..
het is een hengst.. hij dekt niet meer maar goed, denk toch niet dat iemand zo even een hengst wil hebben 
Dan Meike.. al jaren hoefbevangen en heeft veel pijn, de eigenaar vind het allemaal wel gaan en doet er niks aan maar als ze van mij word.. moet ik dr dan pijn laten lijden..? ik denk dat ze nooit meer beter word met medicijnen enz en zo wel, dan heb ik daar nooit het geld voor..daarbij is zij ook al oud..
Dan is er nog een hengstveulentje, maar ik denk dat we die wel kunnen verkopen, dat moet lukken..
Maar ik weet het dus echt even niet met die 2 oudjes hoor.. ik ga ze toch zeker niet daar laten staan en zeggen dat k ze niet wil want dan is het wel duidelijk waar ze wel terechtkomen..

Tis nogal een lang verhaal geworden.. sorry maar moest het even van me afschrijven.. zit ik zodirecht met zoveel ponys
Het zijn dan wel shets maar k heb daar nooit het geld voor