Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
???
Citaat:Je weet er niets van, maar je weet wel dat het Halbe Parade Punkte of plaatsen voor de Halve Aanhoudingen aangeven?
Citaat:Verwijzing naar RunningKawa bericht:

runningkawa schreef:Want je had je vraag in die link kunnen formuleren in iets als Verschillende ideen over op de letter rijden.
En dan was er nooit een slotje gekomen.
Citaat:En ja, je kunt niks zeggen over mijn achterdochtig denken, maar ik denk nog steeds dat je je eruit probeert te l*llen om het nu allemaal om te draaien.
Biepje schreef:pardon? bij elke letter een halve ophouding? dat is wel knetter, sorry.
Citaat:Wat jij zegt of denkt interesseert me niet. Je manier van reageren zegt al meer dan genoeg.
Gekmakend! 

Tact schreef:Biepje schreef:pardon? bij elke letter een halve ophouding? dat is wel knetter, sorry.
Waar staat dat je bij elke letter een halve ophouding moet maken?
Lezen is ook een kunst.
gijsenkim schreef:Ik weet het niet, maar ik vind het knap onhandig uitgedacht.......... ooit wel eens een niet zo duidelijk sprekende voorlezer gehad.........
WAT ZEI JE .... K of H.....![]()
![]()
Gekmakend!

runningkawa schreef:het maakt mij helemaal geen donder uit waar ze vroeger in
de tijd van voor de houten gulden een ophouding oid. maakte.
die ga ik onthouden.door_ schreef:Als iedereen die echt geinteresseerd is nou wel reageert, en de mensen die blijkbaar onderling of een persoonlijk probleem hebben met de topicstarter dit per pb regelen, dan is dit misschien ook nog een topic om erachter te komen waarom die letters er nou ooit zijn gekomen!
Anders wordt het weer zo'n eindelijke discussie!