Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TeamSpirit schreef:je bedoeld dus een waterdichte ongevoerde uitrijdeken of niet?
gabyfedde schreef:TeamSpirit schreef:je bedoeld dus een waterdichte ongevoerde uitrijdeken of niet?
Met een uitrijdeken bescherm je toch het zadel niet?
lkkr warm en droog
vind em ook wel goed.
!!
TeamSpirit schreef:wat een lelijk ding![]()
maar wel handig jah
MeiaLuna schreef:Nee,ik heb het dus echt over zo'n deken die heel je paard beschermd als hij bijvoorbeeld al opgezadeld staat en en nog eventjes aan de trailer moet staan wachten.Deze bedekt je paard echt tot aan de oren,maar is wel zonder kruissingels,zadeluitsparing ed. Ik heb er ooit al eentje gezien en nu zou ik er zelf graag eentje hebben.
Zilly schreef:MeiaLuna schreef:Nee,ik heb het dus echt over zo'n deken die heel je paard beschermd als hij bijvoorbeeld al opgezadeld staat en en nog eventjes aan de trailer moet staan wachten.Deze bedekt je paard echt tot aan de oren,maar is wel zonder kruissingels,zadeluitsparing ed. Ik heb er ooit al eentje gezien en nu zou ik er zelf graag eentje hebben.
Mag ik vragen waarom je zo een deken nodig hebt als je paard op de trailer staat? Dan staat ie toch ook droog?
dus ik denk dat ze bedoeld dat ze haar paard nog even aan de trailer heeft vastgezet.
gabyfedde schreef:TeamSpirit schreef:wat een lelijk ding![]()
maar wel handig jah
Nou hoe durf je, weet je wel hoeveel moeite het kostte om hem te scannen?![]()
Haha ik vind hem ook niet mooi, maar hij is wel functioneel!

alvast bedankt!
MeiaLuna schreef:ow,als je dat zou willen doen voor mijalvast bedankt!

)