Handelaar Ad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Handelaar Ad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 13:53

Heeft iemand ervaringen met een handelaar die Ad heet. Achternaam ben ik vergeten...hij zit ergens in Brabant...

Wiepie

Re: Handelaar Ad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:16

Zou Ad van Bladel kunnen zijn, die zit in Drunen, heeft een manege/handelstal aan de Torenstraat in Drunen.
Ervaringen heb ik er niet mee.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:52

Foutje, het moet zijn AB van der Pol

Wiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 18:14

Die ken ik niet

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:29

Ik heb wel vaker advertenties van hem op Marktplaats zien staan, maar ik heb er verder geen ervaringen mee.

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:16

ik ken wel een Ad Vermee en een Ad lok maar geen Ab van der pol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:27

Ja, daar ben ik een paar keer geweest. Hij zit alleen niet in Brabant, maar in de regio Amersfoort/Leusden.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 20:55

CCCCorine schreef:
Ja, daar ben ik een paar keer geweest. Hij zit alleen niet in Brabant, maar in de regio Amersfoort/Leusden.

Dat kan ik. Wist het ook niet precies. Heb je ervaringen met hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:13

Hermesdeux schreef:
CCCCorine schreef:

Dat kan ik. Wist het ook niet precies. Heb je ervaringen met hem?

Ik ben er zelf twee keer geweest. Hij handelt voor zover ik weet voornamelijk in de (zeer) lagere prijsklasse. Verder zie PB Knipoog

mel77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:33

Hoi,

Ik ken hem vrij goed, mijn vader doet wel eens zaken met hem in de trailers want dat verkoopt hij ook. En zelf heb ik ook 2 paarden die bij hem vandaan komen en verschillende vrienden van mij hebben hun paard bij hem vandaan.
Ik heb goede ervaringen met hem , hij heeft inderdaad paarden in lage prijsklasse staan, ook wel dure paarden hoor.
De meeste paarden die zo goedkoop zijn hebben wel een schoonheids foutje of zijn gewoon slecht in conditie. Vaak heeft hij ook merrie's staan die voor de fokkerij zijn gebruikt en dan op ongeveer 8/9 jarige leeftijd voor weinig worden verkocht. Omdat ze lichtzadelmak zijn of echt onbeleerd.
Ook heeft hij veel paarden met een stalgebrek staan en dat vermeld hij er altijd bij. Deze paarden liggen meestal tussen de 1000 en de 1500,- euro.
Ik weet ook dat als je een paard bij hem koopt en je laat hem thuis keuren en hij word afgekeurd dan kan je hem terug brengen en krijg je je geld terug of je ruilt hem in voor iets anders, dit kan ook als het bvb niet klikt maar dat moet je wel van te voren afspreken natuurlijk.
Bij die lage prijsklassen moet je natuurlijk wel door de slechte conditie heen kunnen kijken van de paarden. Die van mij waren erg mager en een van die was onwijs bang, die heb ik toendertijd voor 2000,- gulden gekocht en naar ong. 8 maanden was hij al onwijs opgeknapt en ik ben er nog steeds dolgelukkig mee.
Ik raad je wel aan om de paarden wel klinisch of eventueel ook rontgelogisch te laten keuren.

groetjes mel

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:54

ilovejuno schreef:
ik ken wel een Ad Vermee en een Ad lok maar geen Ab van der pol

Haha ik ken dus wel een Ad(je) van de Pol, zit ook in de paarden, maar geen flauw idee waar hij nu zit.....

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 09:30

Ja, Ab van de(r) Pol ken ik ook, hij zit/zat in Hulshorst vlakbij Harderwijk..
Ik ben daar ook een paar keer geweest om paarden te kijken, erg aardige man.. en hij had ook erg leuke paarden staan. Maar helaas voor mij alleen maar groene paarden op dat moment die nog helemaal niks konden, maar die wel ontzettend braaf waren!!
Ik denk dat het zeker de moeite waard is om eens te gaan kijken, maar ik zou wel eerst even bellen om te vragen wat ie er op dit moment heeft staan.

Succes

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:25

Ab van de(r) Pol zit bij mijn weten nog steeds in Hulshorst (tussen Nunspeet en Harderwijk)

ik ken hem niet maar mensen van onze club kennen hem wel en hebben volgens mij goede ervaring met hem

remdan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:22

ab van de poll was mijn oude stagebegeleider.
hij woont in hulshorst aan poppeswegje. dichterbij hierden dan nunspeet.
het is een hele goeie.
gr

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 09:52

Wiepie schreef:
Zou Ad van Bladel kunnen zijn, die zit in Drunen, heeft een manege/handelstal aan de Torenstraat in Drunen.
Ervaringen heb ik er niet mee.

Deze Ad is een paar jaar (twee?) terug overleden...

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:35

jeetje dit een super oud topic, ab van der poll komt uit leusden..ik tem effe

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:48

Zoals aangegeven is dit topic behoorlijk oud en daarom wordt hij gesloten. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om oude topics omhoog te halen.