Voernijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shetheidy

Voernijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 13:44

heey ik heb een vraag.
Mijn pony die heb voernijt maar hoe komt dat en hoe kan zon pony dat krijgen. Want hij staat bij iemand anders en daar word ie gevoerd enzo. is dat wel verstandig.

edit Elles: verplaatst van VT naar VMR en onduidelijke topictitel aangepast

TeamSpirit

Re: Voernijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:01

voernijd betekend dat ze alles voor hun voer over hebben en het ook beschermen.
komt heel vaak voor hoor volgens mij.
en tuurlijk is het verstandig dat hij gevoerd wordt Tong uitsteken anders hongerd ie dood.

wat is zijn gedrag dan precies als het om voer gaat?

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:09

Ben ook wel benieuwd. Mijn haf heeft het ook. Is altijd superlief, komt er voer in het spel, ook al is het een appel of wat dan ook, dan gaan zijn oren zijn nek in, moet je echt voor hem oppassen...

Hij eet ook echt de hele dag door en eet zijn box leeg, zodat er geen stro meer in ligt...

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:27

Ik kan me iets herinneren wat inib me vertelde over een pony die ook voernijd had.
Ze zei: het was zo erg, je kon er totaal niet bij in de buurt komen en op manege is dat gewoon gevaarlijk. Pony is dus verkocht, maar voordat ie verkocht werd was er een bordje bijgehangen 'niet in de buurt komen als hij eet' (zoiets dan).
Toen is het perfect gegaan! Niemand kwam erbij in de buurt, pony kon rustig eten en niks was gebeurt. Maar inmiddels wassie wel verkocht...

Groetjes! Haha!