Pensionstalling Kop van Noord-Holland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Pensionstalling Kop van Noord-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 13:18

Wie kan me helpen aan namen, adressen, websites, info, etc. over pensionstallen in de regio Kop van Noord-Holland, in een straal van zo'n 20 kilometer rondom Den Helder?
Ik zoek info over stalling waar de paarden in de winter ook lekker worden buitengezet. Ik ken er zelf niet veel...
Alvast bedankt!

XJuul

Re: Pensionstalling Kop van Noord-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:37

Ik sta zelf op manege Bruin, daar mogen ze wel het hele jaar door in de paddocks.

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:47

Ik sta bij Stal Koorn in Oosterland(www.stalkoorn.nl)Ze kunnen daar in vol pension maar je mag ook zelf mesten enz.Echt heel gezellig met heel veel land, een eb en vloed bak, een overdekte longeer piste en zomers en s'winters gaan ze elke dag naar buiten.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:25

flair schreef:
Ik sta zelf op manege Bruin, daar mogen ze wel het hele jaar door in de paddocks.

Das toevallig...ik ook!
Het probleem is eigenlijk dat ik zelf nooit overdag kan en aangezien je hier 's winters zelf je paard moet buiten zetten...

Ik ben helemaaaaaal niet ontevreden hoor! Heb het er best naar mn zin, alleen ik twijfel of mn paardje het wel zo leuk vindt. Als ze elke dag in groepjes naar buiten gaat, is ze misschien wat gelukkiger.
Vandaar dat ik deze oproep heb geplaatst, kan ik wat dingen met elkaar vergelijken.