Weet iemand wat dit is? Paard loopt achter me kont :+

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Weet iemand wat dit is? Paard loopt achter me kont :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 11:31

Door verschillende herinneringen over chip op te halen gisterenavond, was het sommige mensen opgevallen dat Chip wel eens achter me aan liep.

Dus, als ik haar in de piste had gezet, mocht de ruiter die erop zat doen wat hij/zij wou, chip wou niet vooruit. En telkens als ik de piste uitwou, bewoog ze en liep ze netjes achter me aan...

Stopte ik, stopte zij ook...

Weet iemand wat dat is Clown Voel me ff penny Bloos

Het was me wel opgevallen, maar iedereen maakt er zo'n spel van Verward Het zou iets heel speciaals zijn... Ik vind het gewoon lief Knipoog

Brendageene

Re: Weet iemand wat dit is? Paard loopt achter me kont :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:11

Ze ziet jouw gewoon als de leider en vertrouwt jouw. Een beetje zoals je wel eens in de wei 2 paarden ziet die altijd bij elkaar zijn, dan loopt er ook vaak eentje altijd achter de ander aan Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:42

Ik denk ook dat je paard je gewoon goed vertrouwt Ja
Amo doet het ook altijd hoor, als iemand anders die hij niet kent op m rijd, looptie altijd weer naar mij toe. Als ik hem in de bak losgooi gaat hij wel lekker racen, maar komt tussendoor altijd even naar me toe en kijkt voortdurend...als ik wegloop staat hij in de hoek van de bak te kijken en te hinniken tot ik weer terug ben...
Vind het wel lief Bloos Lovers

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:48

de mijne doet het ook en als ik hem losgooi in de bak en ik blijf bij het hek staan is hij daar niet weg te slaan , ook als ik door de bak ga lopen loopt hij achter me aan , als ik ga rennen gaat hij ook als ik stop.... nee dan stopt hij niet optijd omdat hij te dicht achter me loopt Clown ik vind het wel fijn, gewoon het idee dat hij me vertrouwd en me lief vind Haha!