Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dragony schreef:Tja de keuze is aan jou, ik zou gewoon voor Pluto gaan. Je kent deze pony al wat langer en het is een echte uitdaging. Als je hem wat langer hebt en je kijkt terug op naar het begin dan zul je merken dat je veel ups en downs heb gehad maar ook wel vooruit ben gegaan!
En ik denk dat ieder met een eigen paard wel die onzekerheid voelt, je wilt gewoon het beste voor je paard
!
) maar als je echt gek op die pony bent zou het al je moeite waard zijn!!! 
Ik heb een paardje gekocht waar ik echt helemaal verliefd op ben en hij komt zaterdag. Toch ben ook ik btje onzeker van zal hij zich hier op de nieuwe stal wel net zo gedragen als op zijn oude stal etc...Maar ik heb gemerkt dat hoe maar je daar over gaat denken hoe gekker je wordt. Nu is het zo van : hij komt ik vind hem leuk hij past bij mij en we gaan er wat van maken.
Iig heel veel suc6 met je beslissingen!!
Concorde schreef:Ik heb al wel veel meer berichtjes van je gelezen en over het algemeen kom je mij idd over als súperonzeker.
Zó onzeker dat ik er een beetje een slecht gevoel bij krijg, weet jij in de praktijk wel wat je moet doen als ie wel een keer wat uitvreet of met je aan de haal gaat? Hoe reageer je als ie ziek is? Mérk je dat wel op tijd?
Dat is gewoon pure praktijkervaring die je eigenlijk bijna niet van je manegelesjes kan leren.
En ookal 'hinnikt ie nog zo lief'... Als ie straks gevaarlijk wordt omdat jij hem niet consequent behandeld (want dat doen onzekere mensen) dan wordt ie je onherroepelijk de baas!
Shoot me als ik het helemaal bij het verkeerde eind heb....
Maar het lijkt mij beter als jij eens een tijd een verzorgpaardje zoekt waar je aardig wat verandwoordelijkheid voor krijgt, zodat je ongeveer weet wat het is om een eigen paard te hebben.
Dat is niet beledigend bedoeld, maar ik heb echt aardig wat mensen compleet het plezier zien verliezen in de paarden omdat ze hiermee de mist in gingen.
Suc6!
)

).