Winterdeken vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Winterdeken vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 23:20

Ik ben via internet iemand gevonden die een br winterdeken te koop heeft. Ze woon hier vlakbij en de deken is niet zo duur. Maar.... zij heeft de deken in de wasmachine gedaan zonder speciaal spul zodat de deken waterdicht blijft. Maatk dit wat uit? Zal de deken nu nog wel 100% waterdicht zijn?

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re: Winterdeken vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:48

ja en je kunt hem als je hem ophaalt altijd testen dmv een emmer water eroverheen te gooien Haha!
Dat doeik ook altijd voor het seizoen begint. Dan weet je het tenminste zeker.

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 11:02

Als geen wasverzachter is gebruikt is ie nog wel waterdicht. En anders doe je de deken zelf in de wasmachine en gooi er een flesje waterdicht door....is ie als het goed is zo goed als waterdicht!

Bij een hevige regenbui die de hele dag duurt blijven volgens mij weinig dekens 100% waterdicht!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 11:46

je kan hem toch ook inspuiten met dat speciale spul?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:23

Was het dan fabrieksmatig wel een waterdichte winterdeken?

Er is van Bucas speciaal spul te koop wat dekens waterdicht houdt.

Je hebt ook het middel Harmisol (weet niet of ik het zo goed heb geschreven), hiermee kan je ook dingen waterdicht maken. Maar als er naden bovenop lopen gaat dat toch niet, echt alleen de stof zelf.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 14:32

gabyfedde schreef:

Je hebt ook het middel Harmisol (weet niet of ik het zo goed heb geschreven), hiermee kan je ook dingen waterdicht maken. Maar als er naden bovenop lopen gaat dat toch niet, echt alleen de stof zelf.

Het is een br deken. Wel waterdicht dus. Ik was mijn dekens altijd bij de manege met speciaal spul zodat de deken waterdicht blijft.
Ik wou deze week eigenlijk even kijken bij de deken, maar het staat ook zo raar om er een emmer water overheen te gooien. Moest even testen of hij waterdicht is Clown

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 14:35

joeylover schreef:
gabyfedde schreef:

Het is een br deken. Wel waterdicht dus. Ik was mijn dekens altijd bij de manege met speciaal spul zodat de deken waterdicht blijft.
Ik wou deze week eigenlijk even kijken bij de deken, maar het staat ook zo raar om er een emmer water overheen te gooien. Moest even testen of hij waterdicht is Clown

Het merk Br hoeft niet te zeggen dat hij waterdicht is, BR heeft namelijk ook gewone winterdekens.