Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik weet in iedergeval dat ik dat heel graag doe, misschien krijgt je moeder die koop ziekte voor paarden (verwen) spullen ook nog haha.

)
Tessebes schreef:@Ineke; Jouw pony is natuurlijk al wat ouder en is al op een behoorlijk niveau doorgereden, ik vind toch dat dat wat anders is.
Ineke2 schreef:Tessebes schreef:@Ineke; Jouw pony is natuurlijk al wat ouder en is al op een behoorlijk niveau doorgereden, ik vind toch dat dat wat anders is.
Ook een oudere pony valt te verpesten hoor! De TS zegt dat haar paard braaf is en je er een L1 proef mee kan rijden. Doorgereden genoeg zou ik zo zeggen. Ze is er zelf bij als haar moeder erop zit, dus gekke dingen doet ze dan niet...Gewoon proberen dus, desnoods dat je zegt dat je moeder les moet krijgen van jouw eigen instructrice.
en moeders heeft haar bijna alleen aan de hand gezien.
samirah schreef:
Het eigenlijke probleem is dat mijn paard braaf lijkt maar eigenlijk veel te temperamentvol is om een beginner op te laten rijden. t'is een paard met een gebruiksaanwijzing onder het zadel. Terwijl ze aan de hand net een engeltje lijkten moeders heeft haar bijna alleen aan de hand gezien.

maar dat kan me paard nog niet verpesten...
Ik laat sowieso al niemand op mijn paard, maar da's natuurlijk een ander verhaal.
Mist schreef:Als je paard medisch gezien 100% in orde is, zou ik het persoonlijk niet erg vinden als je moeder dit wilde (mijn moeder is dol op mijn paarden.....maar is er absoluut niet op te krijgen)
Mijn schim is sowieso te wild voor een beginner, mijn andere paard heeft arthrose, en moet wel "goed" gereden worden dus daar zou ik nooit aan beginnen.
Ze weten wel wie er op hun rug zit hoor !
), en ik ben dan alleen maar heel druk bezig met zeggen dat ze stil en rechtop moeten zitten, en van de teugels af moeten blijven