Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Super diepe zit, en dikke kniewrongen, je zit echt stevig op de goede plek. Ook lekker grote kussens achter, fijn voor je paardje. Alleen die van mij past mijn paard niet, hij is te breed helaas. Ik vind het echt jammer, zadel is zowat nieuw. Had hem overgenomen van iemand, vandaar dat ik niet meeterug kan ofzo. Maar ik raad deze zadels echt aan! Goed geprijst, en echt goed zadels!! RedFlame schreef:ik heb zelf een kentaur (is ook in die prijsklasse) vind ik zelf heel fijn

Tuhan schreef:Hoi,
Ik wil binnenkort een dressuurzadel kopen, maar tuurlijk wil ik graag een kieffer maar deze zijn voor mij nu te duur, nu is mijn oog gevallen op het merk rosner van divoza, nu heb je daar verschillende type's in wie van jullie heeft er ervaring met rosner?? Zitten ze diep,zacht en hoe is de ligging op de rug? Dan heb ik ook het merk JC gezien en wie heeft daar ervaring mee, de zadels moeten komen te liggen op een E- pony. Ik hoop dat jullie me wat tips of informatie kunnen geven.
groetjes kim

)