Trailer stickers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yorel

Trailer stickers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 15:57

Wie weet waar ik mooie trailerstickers kan kopen (liefst een website). Ik ga al op equitana kijken, maar was benieuwd of iemand hier nog wat wist.

Alvast bedankt, groetjes Ilse

Imker

Re: Trailer stickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:05

Pikeur heeft ze, op mijn vorige trailer zaten er nl. 2 (grote). Je zou pikeur NL kunnen bellen en informeren.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:09

Ik heb mijn stickers besteld en erop laten zetten door een bedrijf uit Hilversum.
Ik kan je aanraden om de stickers er niet zelf op te plakken, het is best een pittig klusje om het echt netjes te doen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:18

PB Sugarmiss eens, zij had tijdens de BVA-actie mooie stickers om te veilen, allicht dat ze er nog meer heeft of weet hoe er aan te komen.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:23

wat is he tmerk van de trailer? bij ons heja. we hebben gevraagd of ze ons stickers konden sturen. je krijgt ze toegestuurd, maar je moet er wel wat voor betalen

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:24

Een tijdje terug was hier ook een topic over .
Er had toen iemand van Bokt gereageerd die zelf van die stickers maakte, zelfs van een foto van jou paard ! Dus de schaduwen lama zeggen!

Ik ben alleen even dr naam kwijt Bloos

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 17:29

Bedankt voor de reacties!

Ik bedoel echt een mooie afbeelding, niet een sticker van het merk (die zit er al op Knipoog ). @ Fredt: Volgens mij bedoel je Natasha, die kan ze idd maken van een foto, maar ik heb geen foto die ik daar mooi genoeg voor vind. Ben eigenlijk op zoek naar een western pleasure/ trail sticker.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:02

Yorel schreef:

Ik bedoel echt een mooie afbeelding, niet een sticker van het merk (die zit er al op Knipoog ). @ Fredt: Volgens mij bedoel je Natasha, die kan ze idd maken van een foto, maar ik heb geen foto die ik daar mooi genoeg voor vind. Ben eigenlijk op zoek naar een western pleasure/ trail sticker.

we hebben ook steigerende paarden erop Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:09

Yorel schreef:

Ja die bedoelde ik !
Had zij ook niet gewone 'standaard' stickers dan ?

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:41

Hallo,
Een vriendin van mij (Bianca22 hier op Bokt) heeft hele mooi Tinker trailer stickers te koop! Zij heeft hier mooie foto's van!
Het is een grote ovale sticker met een stoer bont paard!!!!! Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:58

oew.. die tinker trailer stickers van haar zijn echt om te kwijlen! het is jammer dat onze trailer al aan 3 kanten helemaal vol zit, anders had ik die gekocht.

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 14:22

Die stickers heb ik gezien, ze zijn echt onwijs mooi!! Alleen een beetje jammer dat ik een haflinger heb...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:39

Als je western stickers wilt, moet je zeker even Sugarmiss pb-en! Die heeft juist dat soort stickers!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:01

Ik wil een stikker van een arabier. Op onze trailer heeft een volvo stikker gezeten, die is er af, maar je ziet nog precies die stikker zitten, geen gezicht. Wil daar iets leuks overheen plakken. De trailer is de zegmaar een beetje vaal geworden, maar waar die stikker zat niet. Beetje moeilijk uitleggen Clown