Ervaringen met leren laarzen van thegallop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kjoedie

Ervaringen met leren laarzen van thegallop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 14:27

Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met de leren rijlaarzen van thegallop. Ik ben benieuwd of ze er mooi uitzien en er na gebruik ook mooi uit blijven zien. Verder wil ik natuurlijk weten of ze lekker zitten en je nog goed contact met je paard hebt. Hoe de kwaliteit leer is enzovoort. Eigenlijk zijn alle ervaringen welkom Haha!

kjoedie

Re: Ervaringen met leren laarzen van thegallop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 13:42

Heeft niemand deze laarzen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:52

Ik heb hier ooit ook een vraag over gesteld, maar ook geen reactie op gehad. Ik vraag mij ook af of de laarzen van deze site wat zijn.
Grootste probleem vind ik het passen. Ik weet van bepaalde merken exact mijn maten. Maar hoe weet je of dat me deze laarzen ook zo is?
Verder staat er op de site nog iets van: 'onze artikelen reizen op risico van de koper'. Dit vind ik ook behoorlijk tricky, want wat als de artikelen beschadigd of niet aankomen?

heb je ze al eens gebeld of gemaild om informatie?

kjoedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 15:01

Ik dacht al dat ik daar al eens een topic over gezien had. Maar ja zonder zoekfunctie,.... Haha!
Ik heb nog niet gebeld of gemaild. Ik ga dat denk ik wel doen. Ik vind het op zich leuke laars om te zien op de foto voor een gunstige prijs. Ze hebben hem ook in kleuren. .
Ik dacht er zijn vast wel bokkers die deze laars hebben. Is de winkel niet van een bokker? Ik kan op de site ook het maatformulier niet vinden. Voor mij hetzelfde verhaal, de maten van petrie weet ik uit mijn hoofd Knipoog maar van een ander merk?. Bovendien staat er niet bij of het rund of kalfsleer is. Verder vind ik dat zinnetje over eigen risico inderdaad tricky. Dus ik hoop nog steeds dat iemand er wat vanaf weet.