Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meten de 1e dag, de 1e week ben ik al met dr in t bos geweest, tja dat was daar ook niet zo bijzonder je steekt n weg over en zit in t bos maar oke.
) 
qt_shetties schreef:IK heb zaterdag mijn nieuwe pony opgehaalt, echt een hittepetitje, maar ontzettend lief! Zaterdag heeft ze een dagje rust gehad, zondag zijn we naar het bos gewandelt, en maandag heb ik dr een kwartiertje aan de longe gehad. Nu begint het bij mij toch wel te kriebelen als ik dr zo zie lopen! dinsdag komt de smit... Waneer kan ik mijn nieuwe vlam nou uitproberen? Waneer gingen jullie voor het eerst op je paardje? Bij mijn fjord ging ik pas na 2 weken zitten, en bij mijn andere pony pas na 3 maanden, (maar die moest ik nog inrijden)
dus kom maar op met jullie advies en ervaring!!!
(met mijn oudere pony dan)
)PriscaZ schreef:Normaal gesproken gaat dat eigenlijk andersom... eerst los in de bak, dan rijedn, maar goed...
Gewoon aan de normale gang van zaken laten wennen.qt_shetties schreef:Ja ik ga haar zeker eerst even een paar rondjes longeren voor ik er op ga, maar ik denk dat jullie me wel begrijpen, als je er weer een nieuwe kanjer bij hebt, dat je wil weten wat ze kan, en hoe ze is!
kon echt niet wachten om erop te gaan rijden.