Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
goldwing schreef:ja mij ook
zij al tegen de stal eigenaar dat het wel een shire of zo zou zijn want een kwpner van die hoogte breekt toch boven zijn enkels af daar heeft hij toch helemaal de bouw niet voor
Maar ja ik kan het mis hebben natuurlijk daarom deze vraag en ben eigenlijk wel benieuwd of ze inderdaad bestaan
Hoop het voor ons op stal want dan kunnen we tenminste weer goed lachen
Ze hebben al een 4 jarige gekocht voor haar ze heeft 7 maanden les gehad op een manege paard en ze hebben hun toen snel dit paard aangesmeerd omdat ze toch ging verhuizen en ze hun toch niet meer zagen stuntellen met het paard
Het paard walst ook gewoon over hun heen totaal niet opgevoed en ze weten ook totaal niet wat ze er mee aan moeten
Ben zo blij dat die koop niet door is gegaan door mijn eigen standvastigheid want nu ik ze beter ken helpt het nog niet dat mijn paard op de zelfde stal was blijven staan na verkoop
Dan was het binnen de kortste keren net zo'n rotknol geworden

VValar schreef:Was Terlia niet 1.90 meter?
die kan nooit goed scherpe bochten nemen.Sjappie schreef:Terlia is in de 170, iets van 178. Een andere Krack, Stradivarius (vm. Contango) is nu 190. Die van Edward, genaam XXL zal ook wel op deze hoogte zitten. Het kan dus wel, maar echt gezond lijkt het me niet.
.
Scum schreef:Vind je? Is alleen maar moeilijker bij elkaar te rijden.Maar ik heb er ooit eentje in de cross mee zien lopen die 1.95 was. Gave stokmaat, en scoort lekker in de dressuur zo'n grote!