Equine Management?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chrisssy

Equine Management?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 20:12

Haai,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een opleiding met dieren. Ik zit op het moment in 5 (tweetalig)Vwo, en heb een E&M profiel + Bi2. Helaas is er op vwo niveau weinig te doen met dieren. Dierengeneeskunde er ook niet helemaal in (Snik, daar ging mijn droom :'( ), ik moet echt onder ogen zien dat mijn wiskunde B knobbel te klein is. Nou heb ik gehoord, en gelezen over de opleiding Equine Management op Larenstein. Dit is een opleiding op HBO niveau, is engelstalig en focussed zich op de internationale paardenwereld. Het is dus bedoelt om hoger opgeleide mensen in die wereld te zetten, omdat deze erg gegroeid is.

Nou is mijn vraag Cool

Is er iemand hier die die opleiding doet? En zo ja, vertel wat ik ervan kan verwachten, wat je ermee kan doen etc....Gewoon informatie die niet alleen vande site komt, maar meer persoonlijke ervaringen...

ik ben erg benieuwd, en ik ga zoiezo naar de open dag in april.

Hoop iets te horen van jullie

Cyrilletje

Re: Equine Management?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:41

Bij de opleiding `Diermanagement `op het Van Hall Instituut in Leeuwarden kun je ook de richting van `Paard & Management` kiezen.

`K weet niet of dat je wat lijkt??

Kijk anders eens op de site van het Van Hall: www.vhall.nl

Veel su6 verder!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:43

Van Hall wilde ik ook heen, maar het is niet te doen door mijn situatie (woon in Brabant en mijn moeder is ongeneeselijk ziek) en helaas mis ik ook Biologie.

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 22:51

Jeetje wat erg van je moeder dan Ach gut Sterkte ermee!

Tja ik ben erg geintresseerd in genezen enz. dus meer de diergeneeskunde kant op eig Schijnheilig Helaas, zoals ik al heb uitgelegd, zijn mijn Wiskunde prestaties nie zo denderend ...

iemand toch alternatieven??