Maar met diermanagement kan je toch eigelijk helemaal niet zoveel doen. Of tenminste je brood verdienen is die business is gewoon erg zwaar...je moet óf stinkend rijk zijn of heeeel veel geluk hebben...Dat is wat ik ervan gehoord heb.
MarjoleinP schreef:Je hebt op Larenstein ook een opleiding paardenhouderij. Zelf heb ik daar de opleiding richting rundveehouderij en diergezondheidszorg gedaan. Wat me wel erg opviel, is dat er veel echte paardemeisjes die opleiding gingen doen, maar vervolgens toch weer afhaakte, omdat ze het te zwaar zouden vinden.
Je gaat niet direct iets met paarden doen, maar meer indirect. Dus wel een baan die te maken heeft met paarden, maar je zult misschien niet iedere dag een paard gaan zien. Zeker in de opleiding krijg je ook heel veel dingen die absoluut niets met paarden te maken hebben, maar later wel zeer nuttig zijn om te weten.
Verder heb je inderdaad verschillende MBO opleiding dierverzorging.
Maar daar is volgens mij nog wel erg moeilijk werk in te vinden.
Succes met de keuze
@ MarjoleinP; Larenstein dat lijkt me heel leuk...dan vooral de opleiding Equine management, ik doe nou ook een engelstalige opleiding. Weet jij iets van deze opleding af? Zo ja, zou je mij dan wat dingen ervan willen vertellen?