Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vaag.. Ik ben niet gebeld, maar als ik jou was zou ik zsm naar de KHNS bellen, dit mag niet gebeuren natuurlijk..

Dimpie schreef:Ik ben ook gebeld door de hoefslag voor een abonnement! Ze vroegen: 'Ik zoek de paardenliefhebber van dit huis'
zegtie zo... volgens mij heb je het een beetje verkeerd gevraagd
joehoe waar bemoei je je mee.... wij maken die keuze toch zelf wel
Maar lijkt me idd vervelend. goldwing schreef:als je ergens geregistreerd staat komen ze altijd achter gegevens
de hoefslag is van het BCM hetzelfde waar paard en sport ook gedrukt wordt en die gegevens worden uitgewisseld of je nu wil of niet maar dat is bij elk bedrijf zo
Zelfs je bank gegevens zijn nog niet prive als de belastingdienst die opvraagd krijgen ze die ook dus waarom zal het met zoiets simpels als een naam niet gebeuren
de telefoon nummers worden er wel bijgezocht
Heel waarschijnlijk dat de KNHS hier weinig of niets van afweet
want gegevens zoals telefoon nummers en namen van leden zijn niet beschermd
Javayo schreef:Dimpie schreef:Ik ben ook gebeld door de hoefslag voor een abonnement! Ze vroegen: 'Ik zoek de paardenliefhebber van dit huis'
Een maand of wat geleden werd ik ook gebeld voor een abonnement, met dezelfde vraag...
maartjevO schreef:haha, irritante reclame altijd!
Hebben die tijdschriften ook een website?
Zoek namelijk nog een leuk tijdschrift om abo op te nemen
. Ik begrijp er echt nog geen pepernoot van hoe dit allemaal is gegaan, maar ga morgen toch ff de KNHS bellen, van hoe dit nu zit. Jammer genoeg stond er bij nummerweergave geheim, dus ik weet niet wie er heeft gebeld. Zal de volgende keer eens zijn naam vragen