Paarden fotograaf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Paarden fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 17:16

Op alle hengstenkeuringen zie je wel fotografen rondlopen. Ik heb 5 maart hengstenkeuring en hier komt helemaal geen fotograaf. Mijn fanclub maakt wel foto's maar ik wil toch wel graag eens zo'n proffesionele foto van mij en mijn pony. Hoe beslissen die fotografen naar welke evenementen ze gaan.

viola

Re: Paarden fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:19

Ik ga naar de evenementen/rassen die mij aanspreken en waar ik binnen een redelijke reistijd kan komen.
Eén van die rassen zijn de minipony's dus ik ga daar hoogst waarschijnlijk wel heen (90% zeker).

Ik heb nog niet zoveel ervaring met keuringen, maar denk dat ik er zeker wel wat moois van kan maken.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 19:24

Oh dat zou echt super zijn. Ze zijn wel klein maar zeker niet minder spectaculair

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:25

volgens mij komen ze alleen op uitnodiging.
het moet voor hun wel rendabel zijn om zeker te weten dat ze hun gemaakte foto's ook kwijt raken.
maar ik weet wel een goede paardenfotograaf die vaak op wedstrijden te zijn is Jan Kan
hij heeft ook een website: www.jankan.nl
misschien kan je hem eens vragen?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 19:26

Bedankt ga eens kijken

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:09

Ik vind altijd dat Arnd bronchorst hele mooie goede foto's maakt (maakt ook op de olympische spelen foto's van de paarden) kijk maar eens op www.arnd.nl

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 20:17

Die heeft echt mooie foto's ja

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 08:59

karoliena schreef:
Op alle hengstenkeuringen zie je wel fotografen rondlopen. Ik heb 5 maart hengstenkeuring en hier komt helemaal geen fotograaf. Mijn fanclub maakt wel foto's maar ik wil toch wel graag eens zo'n proffesionele foto van mij en mijn pony. Hoe beslissen die fotografen naar welke evenementen ze gaan.

Misschien kun je het Hippisch Pers- en Adviesbureau vragen te komen? Daar zijn twee (paarden)fotografen werkzaam. Sandra Nieuwendijk en Paul van Oers maken prachtige foto's. Dit is hun site.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 09:10

Heb hun foto's bekeken en die zijn van dezelfde kwaliteit als wij met ons fototoestel krijgen. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen