ervaring wintec 2000 dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RussischTac

ervaring wintec 2000 dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 17:06

Heeyz Allemaal,
Heeft iemand van jullie ervaring met een wintec 2000 dressuurzadel??
Ik ben van plan dat zadel te gaan kopen maar ben er nog niet zeker van!
Groetjes Linda

Anoniem

Re: ervaring wintec 2000 dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:15

Bestaat die wel in de dressuur-variant? Ik heb een Wintec 2000 vzh, en bevalt mij uitstkeen, zit heerlijk, goed gewicht, blijft mooi netjes, boom is eenvoudig te verstellen, en gewoon een heel fijn zadel. Al zijn geld waard.

RussischTac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 17:58

Jah ik heb hem zien staan...
Maar hij is het dus waard ze geld??
IK heb gehoord van een meisje dat de kussens heel snel inzakken en dat je ze redelijk snel op moet laten vullen, is dat zo?
Groetjes Linda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:13

Ik zou er NIET aan beginnen, ik heb zelf een wintec gehad en het grooste nadeel was idd inzakken en een natte kont omdat je het zweet niet kwijt kan vanwege het kunstof, ik had er spijt van.

RussischTac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 18:52

Mzzz, kijk de 1 vind het zadel zeker de moeite waard en de ander raad het me af?!
Ik denk dat ik ht gewoon moet proberen ook al is het een grote gok!
Groetjes Linda

Meli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:35

De eigenaar van mijn bijrijpaardje heeft er ook een. Het zadel zit echt super. Het past alleen niet meer op het paard dat ik rij, dus helaas.....

Maar het is idd een persoonlijke mening en mijn advies is, probeer het eens. Dan kun je zelf het beste oordelen.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:58

Een van mijn bijrijdpaarden had er zo een, een prima prijs-kwaliteits zadel maar helaas vond ik dat het zadel onvoldoende steun in je rug geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 13:55

Wat Kyralovertje een nadeel vind, zie ik als een voordeel. Ik vind het juist fijn dat het zadel (de vzh) je totaal niet belemmert en je heerlijk een vrije zit geeft.

Als je er in de regen mee rijdt, wordt het redelijk soppig, maar vind ik wel meevallen, hij moet alleen wel ruim een dag drogen.

Ik heb hem na 3 jaar laten opvullen, maar bij een leren zadel moet dat al na 1,5 jaar dus...

Natte kont van zweet heb ik persoonlijk nooit gehad.

Tot slot, ik vind het een lekker zadel, niet zo keihard, en ook niet zo zacht, een ander vind dat ik een keihard zadel heb, en vindt het vreselijk Haha! Allemaal persoonlijk.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:15

Ik vind het hele fijne zadel! Mijn moeder heeft een VZ zadel van wintec, en ik krijg een Isabel werth dressuurzadel van wintec.
Wintec zadels blijven mooi, zijn makelijk te onderhouden en zijn lekker licht. En de zadel passen op bijna alle paarden door de verwisselbare boom!
Vooral de wintec's met cair systeem zijn fijn, heel goed voor de rug van je paard.

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:30

Ik heb er een voor mijn paard, maar ze is er helaas uitgegroeid. Het zijn heerlijke zadels die naar mijn mening hun geld echt waard zijn. De zit vindt ik ideaal, je wordt niet in een houding gedwongen en dat is heerlijk.

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:59

Ik heb de dressuur pro en mijn vriend heeft de 2000 vzh. ik vind het echt fijne zadels, makkelijke zit en een goede prijs/kwaliteits verhouding.