Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JewelFamke schreef:Mijn paard krijgt het ook, via de DA, ivm spierbevangenheid. Gaat een stuk beter sinds dat ze het krijgt en ze lijkt ook wat fitter.

goldwing schreef:Heb een velle uitbrander van mijn dierenarts gekregen over dit spul
Ik voerde hem dat ook maar volgens hem mag je dat maar 1 keer per jaar bijvoeren en dan de halve pot opmaken en dan stoppen
Het teveel wat ze krijgen voeren ze namelijk niet af door het te lozen in de urine en zodoende bouwen ze te veel op en een teveel aan vitamine E is slecht volgens hem want dan ga je het effect tegen werken en verzuren de spieren
In de voeding zit volgens hem voldoende vitamine E voor normaal gebruik en training van een paard
Alleen als een paard top pretaties moet leveren is het misschien nodig om dit af en toe bij te voeren als er voor langere tijd een piek van hem verwacht wordt (Olympics en werelbeker)
Ik ben dus ook meteen met dit spul gestopt en zijn training aangepast en walla probleem was er niet meer
) Mijn paard vindt het erg lekker en doet het er goed op. Ik heb voor deze methode gekozen omdat het paard dan zelf de hoeveelheid naar behoefte kan bepalen. En omdat hij er gelijk een stalbezigheid bij heeft
mmouse schreef:Je hebt ook likstenen die zowel Selenium als Vitamine E bevatten (ook paardendrogist) Mijn paard vindt het erg lekker en doet het er goed op. Ik heb voor deze methode gekozen omdat het paard dan zelf de hoeveelheid naar behoefte kan bepalen. En omdat hij er gelijk een stalbezigheid bij heeft